Slecht slapen door hitte?

Discussie in 'De lounge' gestart door Chantallcindy, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben een mobiele airco die we maximaal aanzetten voordat we naar bed gaan. Als we gaan slapen zetten we hem aan en dan blijft de koelte wel lekker hangen 's nachts! Anders slaap ik ook niet!

2. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Afgelopen nacht hier ook bloedheet op de slaapkamer. Elk kwartier de wekker gezien :(. Pas tegen een uur of 6 werd het wat koeler, en toen moest ik bijna alweer opstaan.
    Lezen is overigens ook geen optie, want mijn partner slaapt wel door alles door, behalve door licht ... Dus maar schaapjes tellen.

Voor volgende nacht komt hier - dik tegen manlief zijn zin - de ventilator van 't zolder. Niet dat die echt veel helpt en ik word stapelgek van 't geluid ... Maar weer totaal niet slapen is even gek.

Raam open is hier overigens geen optie, want dan ontsnappen de katten. 1 kamer verder in de badkamer staat het raam achteraan al open (langs die kant mogen de katten buiten), maar veel voel je daar helaas niet van in de slaapkamer. Maar het houdt tenminste wel onze badkamer doenbaar.

3. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

Hier ook ;)

4. pipootje

pipootje Niet meer actief

Hier weinig last van, scheelt wel dat de zon nooit bij ons slaapkamer komt, en met dit weer slaap ik sowieso alleen met een boxershort aan
    En ik de winter heb ik er altijd een spaghetti truitje bij aan

5. aora

aora Actief lid

6 sep 2012
    444
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ik kan heel slecht tegen hitte. Slapen is ook echt een ramp. Wat een beetje helpt is om mijn voeten vlak voor het slapen gaan een minuutje onder de koude kraan te houden. De kamer voelt dan meteen een paar graden koeler :).

6. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik kan er ook slecht van slapen! Had al natte sokken aangetrokken, onder de koude douche met voeten. Maar het helpt allemaal niet. Tot overmaat van ramp ben ik (in een half uurtje tijd) over m'n hele rug gestoken door een mug. Net naar de bank verhuisd. Beneden is het iets koeler en hier zit die verrekte mug niet! Ben alweer een en al allergische reactie :(. Hopelijk kan ik zo, met de ventilator aan, hier wel m'n slaap vinden!

7. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier nu eindelijk goed geslapen twee slaapkamer deuren en ramen open top!

Wel wat verkouden nu maja beter dan niet slapen :)

Deel Deze Pagina