bijna 6 weken zwanger en last van bruin verlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Isabellek, 23 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabellek

Isabellek Lid

2 jan 2009
    13
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hallo

Sinds vorige week vrijdag weet ik via de dokter dat ik zwanger ben. Ik had mijn bloed laten trekken en hij zei dat ik overduidelijk zwanger was.
    Toch heb ik alsmaar zo een trekkerig gevoel aan mijn lies en telkens als ik naar het toilet ga heb ik bij het afvegen een klein beetje bruinverlies. Ik maak me heel fel zorgen en op 10 maart mag ik pas de eerste keer naar de gynaecoloog.
    Weet iemand of dit ernstig is?

Groetjes

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Bruinverlies kan officieel geen kwaad wordt er gezegd, maar als ik jou was zou ik gewoon je verloskundige even bellen, uitleggen dat je je zorgen maakt en je vragen stellen..

ik weet niet hoelang je zwanger bent bij de eerste echo? maar soms kan ie als je je zorgen maakt iets eerder..

Probeer je niet te druk te maken meid! :)

3. Isabellek

Isabellek Lid

2 jan 2009
    13
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ok ik ga mijn best doen om mij wat minder zorgen te maken en eens te bellen naar de verloskundige. Ik heb gewoon veel te veel schrik om het vruchtje te verliezen. Het voelt zo fijn aan om zwanger te zijn ook al voel je nog niets van de baby zelf, het gedacht zelf dat er een kleintje op komst is doet ons zo stralen!

xxxx

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb de eerste 9 weken van mijn zwangerschap bruinverlies gehad. En heb een hele gezonde zoon op de wereld gezet. daar moet je je dus niet druk om maken.
    Pijn in je lies is bandenpijn,door het uit en oprekken van je banden.

Deel Deze Pagina