Zul je altijd zien!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Duveldraakje22, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Afgelopen vrijdag ben ik met Anouk weer naar het CB geweest. Alles was helemaal goed. Ze weegt nu 7800gram en is 69cm.
    Vraagt die vrouw of Anouk al terug draait. Nee hoor, nog niet. Ze draait nu wel en leunt goed op haar armpjes. Kletst ze al? Ze brabbelt wel wat, maar nog niet echt heel erg, het is meer gillen.
    Kom ik 's middags thuis en wat doet madam, ze draait terug op haar rug. En gisterenmiddag heeft ze ineens het brabbelen uitgevonden en kletst nu echt de oren van je hoofd. Ik ben echt supertrots op mn meissie. Ze is heerlijk vrolijk en kerngezond.

Dit moest ik gewoon ff kwijt.

Liefs,
    Duveldraakje

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wat heerlijk he als ze weer nieuwe dingetjes doen, het slaat misschien nergens op maar bij ieder dingetje wat kyano weer had uitgevonden kreeg ik gewoon traantjes in mijn ogen hihihi :oops:

3. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Mooi he hoe ze je soms voor gek kunnen zetten! Ze kunnen meer dan je denkt blijkt maar weer. Kan me goed voorstellen dat je trots bent!

4. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ja leuk is dat hé.. Dat viel mij ook vaak op.. als ze dingen vroegen op het CB dan kon Eliza dat nog niet..
    De volgende dag was het er opeens..

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, hier hetzelfde. 3 dagen na mijn bezoek daar rolde ze op haar buik. En ze testen daar altijd of ze haar hoofd mee naar voren buigt als ze haar in zitstand trekken. Alleen blijft ze altijd heel leuk naar mij kijken en laat haar hoofd dus lekker naar achter hangen. Thuis gaat haar hoofd wel gewoon naar voren. Ach...als ik maar weet hoe het zit.

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Haha dat zal je alijd zien ja!
    Lieve at bv slecht en dat zei ik laatst op t CB en die zelfde avond tot nu eet ze hartstikke goed :)
    Ze weten het gewoon die kleintjes ;)

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm zo zei ik zaterdagmiddag dat anne nog niet zo goed kon zitten maar omvalde naar de kant die ze op keek.
    en dat ze al heelmaal niet zelf overeind kwam

zit ikgisteravond op de bank... anne hing in mn arm
    zit mevrouw ineens zelfstandig!

raar kind *grinnik*

maar inderdaad ook hier: supertrotse ouders

als we nou morgen op het cb zeggen dat ze ong niet kan lopen.. zou ze dat overmorgen dan ook kunnen? :p

Deel Deze Pagina