Slecht slapen einde zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rabi, 4 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Ja spannend! Hier merk ik dat het dromen over bevalling begint. Inderdaad voor het slapen veel eraan denken. Zo spannend weer wat ‘je verhaal’ gaat zijn.
     
    Rabi vindt dit leuk.
  2. Rabi

    Rabi Fanatiek lid

    9 mei 2019
    1.015
    893
    113
    Vrouw
    Omgeving Amsterdam
    Pfff nog steeds geen baby en het slecht slapen lijkt nog erger te worden. Gister lag ik van 1 tot 6 uur wakker, de hele dag daarna doodop geweest en nauwelijks overdags kunnen bijslapen (als ik écht heel moe ben lukt slapen overdags me ook slecht door de onrust die ik dan voel). Nu werd ik na 4 uurtjes slaap weer wakker, doodop en met hoofdpijn. Maar toch weer nu 2 uur wakker... Ik merk ook dat ik sinds een week dan ga piekeren, over de bevalling bijvoorbeeld die maar niet op gang komt (bang voor een inleiding in het ziekenhuis, wat ik echt niet wil). En heb met een antibioticakuur afgerond ivm blaasontsteking (wat ik ook al super kut vond zo op het einde vd zwangerschap) en twijfel of het voldoende gewerkt heeft. Iedere dag heb ik meerdere huilbuien. Nou ja, ik ben een beetje op merk ik. Moest het even kwijt. :confused:
     
  3. Friezin87

    Friezin87 Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Het is echt vreselijk dat slechte slapen.
    Ik zou per direct tekenen als ze me 3 goede nachten nu op rij kunnen garanderen.
     

Deel Deze Pagina