Meer meiden hier last van in deze termijn? Ik slaap enorm slecht snachts, inslapen gaat opzich wel, maar ik word heel veel wakker en voel me dan klaarwakker! Het is niet dat ik veel moet plassen ofzo. Ook heb ik sinds een aantal weken elke dag hoofdpijn, direct met opstaan al. Ene dag valt t mee en ander dag is het behoorlijik heftig, maar het is er wel elke dag! Meer meiden die dit ook hebben? En wat doen jullie ertegen/ervoor?
Hoi hoi Dit komt mij wel bekend voor. Sinds gister heb ik opeens last van hoofdpijn. Heb ook al paracetamol geprobeerd, maar het wil maar niet zakken. Vooral erg vervelend met het overgeven, dan lijkt het wel of me hoofd uit elkaar knalt. Het onrustig slapen komt me ook bekend voor. Ik kon ook altijd wel uitslapen tot 10 uur.. Nu ben ik voor half 9 al klaar wakker.. Hoop dat dat wel weer wat beter wordt.. Werkt bij jou paracetamol? Of ook niet?
Hay! Ik heb die hoofpijn ook (gehad). T is zo'n stevige kloppende hoofdpijn bij mij die ook in mn nek en schouders zit. En als ik wat gedaan heb, wordt het erger. Inmiddels neem ik voldoende rust want pcm werkt dus echt niet en ik heb het opgegeven met proberen. Probeer op je vrije dag een middagdutje te doen en niet teveel dingen op 1 dag te plannen; dat werkte bij mij het beste: rust pakken waar mogelijk. Inmiddels is de hoofdpijn alleen op de achtergrond aanwezig en voel ik het nog wel bij het opstaan maar zakt vrij snel weer. Het begon bij mij rond de 14 weken denk ik. oh en wat ook goed werkte: schouder en nek massage Het slechte slapen ken ik ook. Eerst werd ik gewoon vaak wakker en ik ging ik dan maar naar de wc want ach, je bent toch wakker . Daarna werd ik elke 4 uur wakker ómdat ik naar de wc moest. Inmiddels kan ik weer een groot deel vd nacht doorslapen (toch zeker 6 uur achterelkaar) en moet ik er alleen uit als mn blaas echt echt vol zit 1 troost: het gaat vanzelf weer over uiteindelijk...
Ben nu 26 weken zwanger maar heb t ook gehad van week 10 t/m 18. Nu heeeeel af en toe nog. Maar je kan gerust 1 a 2 paracetamol tegelijk nemen.
ik heb precies wat jij omschrijft. Hoofdpijn en super slecht slapen. Ik word meestal rond 3 á 4 uur wakker en dan lig ik wakker tot 6 uur en dan val ik in slaap en om 6.30 uur gaat de wekker Heb je al een oplossing gevonden? Hoop dat we er snel vanaf zijn!
Het slechte slapen rond de 14 weken zwangerschap komt mij ook wel bekend voor! Ik was erg druk met de kleine, hoe zou het straks zijn als de kleine er is, ik kan niet wachten ect ect. .. Nu slaap ik al als ik mijn bedje voel, heb ook wel echt mn slaap nodig nu! Wat betreft hoofdpijn raad ik je aan om ff lang je HA te gaan of het te vermelden bij je VK! Heb ik zelf geen ervaring mee. Succes meid!