Slecht slapen en enorm zweten s'nachts

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door WmvSS, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Meiden ik ben vandaag 4 weken zwanger (voor de 6e x zwanger dus weet wel een beetje hoe of wat, trouwens maar 1 kind een zoon van bijna 9), maar nu slaap ik zo slecht, ik kan moeilijk in slaap komen, als ik eenmaal slaap ben ik om de 1,5 uur wakker en ook vroeg wakker. Als ik wakker ben merk ik dat ik HEEL erg zweet ..................... herkennen jullie dit??

Heb als ik s'ochtends wakker in bed blijf liggen ook enorm last van m'n darmen, echt krampen enzo, zodra ik opsta is dat weg, herkennen jullie dit ook?

2. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ik kan ook enorm moeilijk in slaap komen. Wil heel graag naar bed omdat ik moe ben en als ik er eenmaal lig, lig ik naar het plafond te kijken, echt klaarwakker.

Ik heb 's ochtends erg last van opvliegers. Heb het dan zoooo ontzettend warm dat ik het liefst zonder jas buiten ga zitten.

3. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik ben inmiddels ook 4 weken zwanger en ja, ik herken dit wel. Dat zweten had ik voornamelijk toen ik eigenlijk nog niet wist dat ik zwanger was. Dat niet kunnen slapen, dat heb ik meer sinds ik het wist. Ik val snel in slaap, maar wordt nu elke nacht wel 1 of meerdere keren wakker. En dan is het moeilijk om weer in slaap te vallen !

4. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Erger zweten 's nachts heb ik ong. een week nu!!
    Het is nu iets minder weer.

Slecht slapen heb k eigenlijk vannacht voor het eerst!! Gister pas posi getest! Dus zal ook wel door het denkwerk komen haha. En de misselijkheid.

Hoe is het met jou nu?

5. JustMe31

JustMe31 Actief lid

12 okt 2011
    183
    0
    0
    regio zuid holland
    Ik slaap wel goed alleen heb de raarste dromen:( word ook vroeg wakker...en natuurlijk mag de misselijkheid hier niet aan ontbreken;)

6. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Khad me nooit ingebeeld dat zwanger zijn zo voelt... zo ziekig... :( wil genieten, maar daar is het nog te pril voor haha.

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit probleem had ik vannacht..... zweten..bloedheet..en dan ineens ijskoud..weer deken over me heen..dan weer warm.. sliep heel licht.... het was vannacht de 1e keer... Maar ik durf het niet meer te denken..want ik en mijn vriend kregen gister te horen dat we alleen zwanger kunnen worden op de IVF manier...... de kans is piepklein dat t door natuurlijke gemeenschap komt... Ik heb al zoveel testen versleten.. vind het nog duur ook! en heb die testen gehad van 123 ovulatie.nl ofzo.. maar dan de vroege zwangerschapstesten... maar ook alleen maar negatief.. die van kruidvat 2 voor 5.. ook negatief getest..werd er een beetje depri van....

8. Cloe25

Cloe25 Lid

29 jan 2012
    89
    1
    0
    Ik herken het nachtelijks zweten en de darm/buik krampen in de ochtend ook! Ik had ook erg veel witte roomachtige afscheiding(excuus).

Waren voor mij signalen dat er iets aan de hand was. Was toen 5 dagen overtijd en teste bij 7 dagen na NOD positief. Nu dus 8 weken zwanger:)!

9. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    zaterdag op zondag ben ik zelfs niet in slaap geraakt. ik was een wrak smorgens. Wat ik ook deed ik raakte NIET in slaap. Onder het deken leek het net alsof ik een toeval van de warmte zou krijgen en als ik de dekens wegdeed leek ik te bevriezen. Nu slaap ik sinds zaterdag ongelooflijk slecht, wordt per nacht 5-6 keer wakker... ppffff...
    testen kan ik pas binnen enkele dagen (zie banner)

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend om te gaan testen zeg..!! Ik ben vandaag 4 dagen over tijd... maar heb ook stress in mijn kop..dus kan best zo zijn dat ik daarom nog niet ongesteld ben........ Please lichaam..als ik perse ongesteld moet worden..mag het dan VOOR Koninginnedag..?? niets is zo vervelend als je de hele dag weg bent en je zwaar ongesteld bent.. ik ga dan ook slapen bij vrienden .. dus best vervelend dus.. Maargoed!

Vriendlief heeft wel een zwangerschapstest gekocht van de kruidvat 2 voor 5 euro.. dus als ik het na het weekend nog niet ben, ga ik toch echt even testen! Maar mijn vorige menstruatie kwam ook op de 25e van de maand in plaats van de 20e.. dus misschien ben ik nog geeneens over tijd... Best lastig hoor zo'n vrouwelijk lichaam!

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hejj Cleo 25 ,

heb jij dan dagelijks last van zweten en wel en niet koud of is dat eens in zoveel tijd geweest? Leuk dat je zwanger bent!

Liefs FiefeR

12. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    uit ervaring weet ik ondertussen dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden. Soms is het zo frustrerend dat ik er bijna gek van zou worden. Wel lief dat je vriend al een testje gekocht heeft. die van 2v5 zijn redelijk gevoelig. wanneer ga je testen?

13. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    HIer ook slaapproblemen!
    Eerst niet kunnen slapen van de kou (heb het de hele dag ijs en ijskoud)...als ik eindelijk slaap ga ik heel vreemd dromen en vervolgens word ik bloedheet wakker...en dan snel plassen...en daarna van de misselijkheid genieten.
    In week 6 gaat je hcg nog goed stijgen dus ik vermoed dat het geen ' ik merk er niets van' zwangerschap zal gaan worden haha.
    Ik vind het helemaal niet erg trouwens hoor, ben erg blij dat ik dit allemaal mag voelen :D

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hej Diabolique,

Vanmorgen helaas ongesteld geworden wat ik al had verwacht eigenlijk.... dus die testen laten we nog maar even in de verpakking zitten ;) Misschien volgende maand weer een kansje... !

Spannende tijden voor jou Wachtende! Hoop voor je dat het raak is en je deze vervelende nachten voor lief neemt als je straks een kleintje in je armen mag houden! Wanneer ga je testen?

Liefs FiefeR

15. Diabolique21

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    Owww Fiefer zo erg :( Khoop dat je snel een positieve test kan hebben! Dat is de droom eh... Een dikke knuffel voor jou!

Inderdaad spannende tijden... Deze ochtend was ik een beetje misselijk en had ik maagpijn... Maar dat kan zijn van het plotselinge wakker schieten van de wekker. A girl can dream...
    Ik ga pas testen als ik effectief over tijd ben. Heb de laatste maanden al veel testen gebruikt omdat ik niet kon wachten om te testen alvorens ik men nod had. Nu ga ik mezelf dwingen om te wachten. Postief teken: temperatuur gaat NOG NIET naar beneden. Tieten doen pijn en vriendje zei gisteren dat ze opgezwollen leken... Dus nagelbijten nu...

groetjesssssss

16. MarieJo

MarieJo Lid

25 mrt 2008
    6
    0
    0
    't zou over mij kunnen gaan :) Ben nu 6 weekjes ver en deze zwangerschap voelt toch wel wat anders als bij mijn meisje.
    Ik ga ook handdoek onder mij leggen 's nachts, anders is het elke twee dagen propere lakens. ik schaam me een beetje :s Ik heb het niet eens warm ofz en toch drijf ik in eigen nat. De lakens plakken aan mijn lijf! Ik hoop dat het wat minder wordt met het verstrijken van de tijd.

17. MarieJo

MarieJo Lid

25 mrt 2008
    6
    0
    0
    en ik moet aardig wat meditatie technieken aanhalen om in slaap te raken :) adem in adem uit. anders lig ik wakker terwijl ik echt wel doodop ben.

18. rose85

rose85 Actief lid

5 mrt 2012
    132
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hier nog een slechte slaper! Overdag doodmoe, in de nacht klaarwakker! Ik zweet niet, maar mn vriend zegt dat ik een soort straalkachel ben. Dus blijkbaar erg warm in mn bedje haha.

19. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Hmmm interessant topic!

Ik ben de afgelopen dagen steeds al om 5/5.30 uur sochtends wakker geworden en slaap daarna slecht/ veel woelen en heb het enorm warm. Niet echt handig als ik eigenlijk om 6 uur temp.
    Ook als ik in mn bed stap heb ik het binnen no-time heet. Van de week heb ik het zelfs 01.30 zien worden snachts. Ik kon gewoon niet slapen en had het enorm warm.

Temp op het moment 37.0/37.1 sochtends als ik wakker word ( heb dus maar op de momenten getempt dat ik voor het eerst wakker werd de laatste dagen.... iets vroeger als normaal dus)

20. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Sinds ik een positieve zw test in handen heb gehad, ben ik vreselijk aan het zweten. Heb het alleen maar warm, en dan vooral snachts met zweetaanvallen erbij....

Ik gooi alle dekens af en alle ramen open, komt mijn man naar bed en die doet alles weer dicht en dekt me dan liefdevol toe, en ik geef dan een grom en gooi die deken weg en doe weer een raam open.. ;)

Deel Deze Pagina