vervelend kwaaltje

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door goldwyn, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldwyn

goldwyn Lid

1 mei 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,
    ik ben 6 week, en 4 dagen zwanger, en heb sinds een week vaak pijnlijke steken links onder in mijn buik. kheb uiteraard veel gelezen over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar dan moet de pijn wel zooo erg zijn, dat je bijna niet kan staan en lopen enz enz.. ik heb ook geen bloedverlies gehad tot nu toe, dusss dan zal het wel goed zijn.
    soms straalt de pijn uit in mn heup, iemand een idee waar dit weg kan komen? verder heb ik nu helaas ook last van misselijkheid, dat had ik bij mijn 1''e niet, en ben nu zo moe.. gaaaaaaap.. ik kan volgens mij de hele dag wel slapen!
    ik hoop op reacties, doeiiii

2. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    hoi,

ik ken het gevoel van de steken maar wat het is geen idee.
    heb er de hele zwangerschap last van gehad maar niet constant,was meer met vlagen.
    moet zeggen dat ik dat ook altijd heb als ik ongi ben dus miss is het iets wat bij mij hoort.
    en moe was ik ook heel erg in t begin.

succes met je zwschap.

3. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik heb rond die periode ook enorme steken gehad. In elkaar krimpen van de pijn. Bij mij duurde dat een dag of 3. Ik heb niet gebeld met de VK, omdat ik ook geen bloedverlies had.

Maar als je het niet vertrouwd zou ik zeker even bellen, wellicht kunnen ze je telefonisch al wat geruststellen!

Succes

4. goldwyn

goldwyn Lid

1 mei 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reactie.. het komt idd bij mij ook met vlagen. en het is niet zoooo vreselijk pijnlijk dat ik krom zit van de pijn, maar het is een naar gevoel! over 2 week hebben we de 1é echo :D we zijn zooo benieuwd :D

5. xxangellxx

19 feb 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik veel lees hierover is dat het je banden zijn die oprekken. Je baarmoeder is aan het groeien en dat schijnt die steken te geven. Ik heb er ook een paar dagen last van gehad, maar nu een heel rustig weekend en geen last gehad. Misschien dat drukte er ook wel mee te maken heeft.

6. goldwyn

goldwyn Lid

1 mei 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja die bandenpijn kan ik me nog wel herrineren van mijn vorige zwangerschap. en het lijkt er wel wat op. ik probeer zoveel mogelijk mn rust te pakken, maar dat lukt bijna niet met een peuter van 3 jaar. we hopen maar dat het goed gaat, en zolang er geen bloedverlies is, zit het vast goed! we zien het over 2 week

7. xxangellxx

19 feb 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die laat je wel door het huis rennen ja ;) Zijn allemaal spannende tijden, ik hoop dat ik deze week gebeld wordt voor een intake, ben heel benieuwd. Zal dan wel echt echt worden, kan het nog steeds niet echt geloven namelijk.

8. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Ik heb nu een kleine week ook last van buikpijn.Vanuit mijn buik ook Een scherp gevoel naar mijn linker of rechter been. Wat ik gemerkt heb is dat het ook veel met mijn darmen te maken heeft. Op het moment dat ik naar de wc heb kunnen gaan, gaat het weer beter.
    Het kan wel erg pijnlijk zijn, want soms lig ik dubbel of denk ik dat ik niet meer kan lopen. Deze pijn is echt niet grappig.
    De VK vermoed ook dat het met de darmen en de banden te maken heeft. Geen bloedverlies is iig goed nieuws.

9. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    sorry even mijn ticker testen:p

10. goldwyn

goldwyn Lid

1 mei 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik denk ook dat het mijn darmen zijn.
    ik kan idd soms ook moeilijk naar de wc.. tis een heel vervelend gevoel! nog 11 dagen en dan zullen we weten of het goed is.. onze zoon vind het ook leuk, die heeft het er al steeds over dat hij dan gaat helpen met de baby (L) zooo liefff...

11. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Bij mij waren het mijn darmen. Heb je er ook voornamelijk last van als je gegeten hebt 's avonds?

Ik heb lactulosestroop gehad van de dokter, werkt echt perfect.

12. goldwyn

goldwyn Lid

1 mei 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee niet alleen 'savonds na het eten.. vaak in de middag, dus probeer dan wel te rusten als mijn zoon ook ff slapen wil!
    als het zo aanhoudt dan zal ik ook us vragen naar lactulose.
    hopen dat het snel verdwijnt, en dat het mn misselijkheid, en vermoeidheid meeneemt, haha

13. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Zo heb een pak All Bran gehaald en een fles Roosvicee Laxo. Als dat niet helpt :p

14. goldwyn

goldwyn Lid

1 mei 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahaha ja dan moet het toch helemaal goed komen lijkt me,, dat heb ik ook nog wel in de kast geloof ik, die roosvice laxo.. ook een goed idee..

15. goldwyn

goldwyn Lid

1 mei 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    oei, herstel: het was geen laxo, maar stop haha.. laten we dat maar niet doen.

16. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Doe maar niet hahaha,

Gisteren overdag ging het wel, maar vannacht toch weer wakker door buikpijn. Hopen dat het niet te lang meer duurt. Wat vermoeiend zeg.

17. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ga echt naar de dokter want het wordt steeds erger, geloof me.
    Ga lactulose en mycrolax klysma halen en je bent er zo vanaf.

18. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Bedankt voor de tip. Ik had de VK al gebeld, maar die zei veel vezels eten enzo.
    Helaas doe ik dat normaal al,
    Ik ga een afspraak maken.

19. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Je moet naar je HA gaan en niet naar de VK.
    Ik had alles geprobeerd: vezels, rosevicee lacto etc, maar daarvoor was het al te ver heen, dat helpt niet meer.

20. Marloescha

Marloescha Actief lid

23 feb 2012
    427
    0
    0
    Hoogerheide
    Morgen mag ik komen....Doe mij ook maar zo'n verlichtingsset ;)

Deel Deze Pagina