Slecht slapen en enorm zweten s'nachts

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door WmvSS, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Oh wow Ukoldaatje heb je het nu nog!
    Khad het alleen in het begin, de zweetaanvallen bedoel k dan (het warm/koud hebben en het grommen wat je benoemt heb ik nu nog haha :p). Succes daarmee ;)

2. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik slaap al slecht vanaf dag 1 dat ik zwanger ben en overdag heb ik t steeds koud, en snachts heb ik t bloedheet en moet alles open! ben nu bijna 26 wkn....nog 14 te gaan haha. ik denk dat mn lichaam zich aan t voorbereiden is op al die slapeloze nachten die in t verschiet liggen....

3. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Haha! Ja, reken er maar vast op! Dat dacht ik toen ook (ik ken het slechte slapen en warm hebben van zwschap nr 1) En tóch valt het straks tegen die slapeloze nachten ;)

4. Jamie22

Jamie22 Lid

14 mei 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai meiden, ik moet nog 1 dag en dan word ik ongesteld of niet!
    Maar de afgelopen week heb ik bijna constant een weeïg gevoel in me onderbuik, word ik snachts wakker en kan ik minstens een half uur niet slapen, klaar wakker en zo ongelovelijk warm! En verder regel matig misselijk en zelfs 2 keer tot overgeven toe! En smorgens word ik steeds wakker met honger! Normaal kan ik makkelijk tot 9:30 niks eten maar nu heb ik om 7:00 zoiets van hmm me maagie knort!
    Ik hoop enorm dat ik zwanger ben maar ben het nog nooit geweest dus hoop niet dat ik gewoon ziekig aan het worden ben!
    Ik moet dinsdag ongesteld worden en heb me zelf voorgenomen dat als ik het niet ben donderdag ga testen!

Deel Deze Pagina