hoi allemaal, ik weet sinds afgelopen dinsdag dat ik zwanger ben. nu heb ik al 2 weken lang de hele dag door verschrikkelijke drukkende hoofdpijn op mijn voorhoofd. alsof mn hoofd op klappen staat! kan dat met de zwangerschap te maken hebben? gr denise
hey ja dit kan van de zwangerschap zijn ik heb het ook maar dan nog maar 3 dagen s'avonds had het de eerste dag al gegoogled ook een van de meest voorkomende zwangerschapskwaaltjes neem jij er medicatie voor? heb je het hele dagen?
o balen zeg! ik heb het echt de hele dag door, werd er vanmorgen zelfs wakker van om half 7! ik slik er paracetamol voor maar ik durf dit niet elke dag te nemen eigenlijk.... en jij?
ik heb nog geen pijnstillers genomen maar ik heb het nog maar 3x gehad, s'avonds alleen lijkt me echt verschrikkelijk de hele dag. misschien eens naar de huisarts bellen? die kan je zeggen hoeveel paracetemol je mag nemen
Wat bij mij ook helpt tegen de hoofdpijn is regelmatig wat tussendoor eten en heel veel water drinken, écht jezelf forceren qua drinken...voor mij dan. Succes! Mocht niets helpen zou ik idd met HA overleggen hoeveel paracetamol je mag.
ik had het bij de eerste zwangerschap ook. Veel water helpt maar het lastige was dat ik al om de 10 minuten moest plassen en toen om de 5 minuten haha. Maar het hielp wel. Paracetamol even in overleg met je ha, maar ik durfde het pas na een week of 10. Nergens op gebaseerd hoor.