Hoi! Even een vraagje aan jullie; Lacht jullie kindje hardop of zonder geluid? Mijn dochtertje meestal een big smile maar meestal zonder geluid! Zou zo graag eens echt een hard lachje horen hihi.... Ben benieuwd!!
Lars lachte eerst met een big smile en op een gegeven moment begon hij met schaterlachen. Dat is echt zo leuk, ik heb dan iedere keer weer tranen in mijn ogen van het lachen. Maar dat doet hij niet zo vaak hoor, we moeten dan echt alles uit de kast halen Maar als hij mij ziet glimlachen boven zijn bedje, dan tovert hij zo een mega glimlach te voorschijn
hier echt een lachebekkie, ze gilt het soms uit van plezier, ook als ze alleen op bed ligt, rijke fantasiewereld
Eerst altijd lachen met een big-smile en nu echt schaterlachen! Vooral als we even gek doen dan giert mijn zoon het uit.
als je haar uitkietelt of je laat haar schrikken .... een explosie van geluid ! ze gilt / giert het uit ! wordt ze eerst een partijtje druk .... en dan......................gieren !
Deed mijn zoontje ook niet hoor. Het welbekende schaterlachen (wat je weleens als ringtone hoort) heeft hij nooit gedaan. Terwijl hij regelmatig hard moest lachen op die leeftijd, maar nooit schaterlachend. En hoe hij tegenwoordig lacht, ik heb echt geen idee hoe ik dat moet omschrijven, maar het is heel apart
haha grappig hoor hoe ieder kindje zijn/haar eigen lachje heeft! Mijn meisje kan ook wel hardop lachen maar dan moeten we inderdaad heeeeeeeel gek doen of boe roepen dicht bij haar gezichtje!
Hier wordt je doodgegooid met haar geschater . Het begint altijd met gewoon glimlachen, maar o wee als je haar met 1 vinger aanraakt of raar doet of gek tegen haar praat dan komt ze in een lachbui, waar ze soms niet uit lijkt te komen. Geweldig...
Hier wordt veel gelachen maar voor een echte schaterlach moeten wij ook aardig wat uit de kast halen hoor. Kirren wordt hier wel ongelooflijk veel gedaan.
Mijn meisje lacht met geluid, vind het echt onwijs schattig. Het is nog niet echt schaterlachen, maar zeker meer dan een glimlach.
hier ook, aan 6 weken/7 weken glimlachen en een beetje later was het echt schaterlahen als je zijn buik pakt, of als hij alleen ligt te speln
Nog geen schaterlach als in "hahahaha" maar mijn meisje lacht heel breeduit en zegt dan "huuuuh huuuuuh huuuuhhh" echt zo schattig! Net haalde ik haar uit bed en bij het verschonen ging ze heel hard lachen toen ik haar nadeed, geweldig!!!