Goedemorgen dames, Ik ga nu inmiddels de 15e maand in dat ik gestopt ben met mijn pil. Echter werd ik na een half jaar niet ongesteld waardoor ik naar de huisarts ben gegaan, daar heb ik een primolut kuurtje gekregen en werd ik ongesteld. Echter 3 maanden daarna nog niks uit mijzelf dus de dokter zei laat maar vloed prikken dit gedaan en de uitslag kwam niks uit. Prompt word ik ongesteld dag na het bloedprikken ik dacht hè hè. Toen werk ik 8 weken later ongesteld en dat houd zich nu aan ik sla elke keer een maand over weer naar de dokter geweest en die vertelde dat ik naar de gynaecoloog moet en die afspraak staat voor 7 maart. Zij vertelde mij om het zaad van mijn man te laten testen dat gedaan en prima in orde, en om een temperatuur bij te gaan houden dit gedaan al enige tijd kunnen jullie mij helpen zou ik idd mijn eisprong gehad kunnen hebben? En waarom is mijn temperatuur gisteren best laag ik snap er niks van.....
Je hebt inderdaad je eisprong gehad. Maar waarom heb je zoveel open bolletjes? Temperatuur je wel iedere dag op hetzelfde tijdstip? Zo ja, dan is er niks aan de hand en denk ik dat je op 6dpo misschien zelfs een innestelingsdipje hebt. Het zou kunnen, maar wil je geen valse hoop geven. Als je niet elke dag op hetzelfde moment temperatuurt, raad ik je aan dat toch te doen ivm betrouwbaarheid van je kaartje.
Juist de laatste 5 temperatuurwaardes zijn open bolletjes! Misschien heb je wel op dezelfde tijd gemeten, maar andere tijd ingevuld?
Bedankt voor je reactie ik zet elke dag mijn wekker om 06.45 7 dagen in de week om te temperaturen. Ik ben vanaf het eerste stipjes pas gaan meten dit was de dag dat ik naar de dokter geweest ben en moest gaan beginnen met temperaturen
Ik denk dat hij maandag is gesprongen. Dag na je eispring vind de stijging dan plaats. Dat hij gister op 6dpo lager was kan op een innesteling wijzen zoals LJJ al zei, maar hoeft niet !! Success!
Ho, ik bedoelde ook maandag, voor de stijging inderdaad. Dipje is niet erg. Als de temp nu maar hoog blijft......
Als je temp boven de rode lijn blijft, dan is dat gunstig. (En kun je zwanger zijn) Gaat hij eronder, dan is de kans groot dat je ongesteld wordt.