Slecht slapen en scheef kruipen (10 mnd.)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by RianneD, Dec 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

Nov 25, 2006
    252
    0
    0
    Ties is al een paar dagen onrustig 's nachts. Elk uur wakker, dus maar weer eruit en speen geven om vervolgens weer een uur later hetzelfde mee te maken en dat de hele nacht door. Iets te drinken geven werkt niet, hij wil het gewoon niet. Hij is een klein beetje verkouden dus het is ook niet zo dat zijn neus dicht zit. Kan dit zijn omdat hij sinds een week allemaal nieuwe dingen kan? Zijn ontwikkeling heeft echt sinds circa een week een sneltrein vaart. Kan het hierdoor komen? Te koud heeft hij het ook niet, alleen koude handjes, meer niet. Ik hoop dat jullie me wat meer kunnen vertellen.

Ook vroeg ik mij af of er nog meer kindjes zijn die een soort schuin kruipen. Ties heeft zuigelingen scoliose gehad maar de fysio heeft ons verteld dast het eigenlijk zo goed als weg is. Alleen nu hij begint te tijgeren/kruipen heeft hij zijn romp ingetrokken aan 1 kant en hij laat aan die kant ook zijn been hangen en steunt op zijn elleboog terwijl zijn andere kant wel werkt zoals het moet, dus platte hand en kniebeweging. Heeft hier misschien ook iemand ervaring mee? Komt dit goed of is hij nu weer een kant aan het onderontwikkelen? Ik hoop op een reactie....

2. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    ik heb er geen ervaring mee, maar als ik het zou lees zou ik als ik jou was toch wel even contact opnemen met je huisarts of het CB om hierover te informeren.

Want als het niet goed zal hij misschien weer fysiotherapie nodig hebben. En waarschijnlijk kun je daar beter zo snel mogelijk bij zijn.

Share This Page