Ik hoor veel wit vloed bij zwangere vrouwen. Wat moet ik mij daarbij voorstellen Dik of klonterig of vloeibaar. echt wit of helder? Ik hoop dat iemand dit weet. Liefs jinky
nou ik heb wel veel slijmverlies sinds ik zwanger ben. Bij mij is het heel wisselend, ene keer is het helder dan weer wit.
Bij mij is het echt wit! En het is veel vind ik.. Soms denk ik dat ik ongesteld ben omdat ik dan vocht voel, maar ja ik ben zwanger dus wordt niet ongesteld haha.. Heb al vaak gedacht dat ik even tampons moet gaan kopen...
Ik krijg idd dan ook het gevoel van Oh.. daar is mijn ongi maar dan is het idd wit erg vloeibaar/dun. liefs Z
Hadden jullie, degene die zwanger zijn, dit ook 1 week voor je nod al? Ik heb nl vanaf gisteren echt veel vochtverlies van onder...het is echt vloeibaar, soms wit soms meer doorzichtig. Ik voel het soms ook echt lopen, heel raar, dan ga ik naar tolet en kijk, en zie dan onzettend veel vocht in mn slipje zitten, of als ik met toiletpapiertje veeg dat er nog veel aanzit. Gisteren had ik dit dus het meeste, vandaag is het weer iets minder. Liefs Sylvia
Hoi meiden Dat heb ik ook sinds een dag of drie,(wit vloed) en ik moet volgende week donderdag ongi worden! (zou ik dan toch............) Ben namelijk kots misselijk als ik vlees bak en heb erg pijnlijke (.)(.)! jessica
Jessica, Ik heb ook volgende week donderdag mn NOD! (mn banner staat iets verkerd, 1 dag te vroeg) Spannend he! Ik heb dus ook meerdere dingetjes...Pijnlijke gevoelige tepels, sinds gisteren is dat , ook kwam er gisteren en vandaag paar druppels melk uit mn tepels...dat heb ik nog nooit gehad! Ook ben ik vanaf gisteren beetje misselijk en ook vanaf gisteren (allemaal vanaf gisteren en ook zelfde tijdstip ongeveer!) verlies ik veel vocht onder..het is wittig en soms beetje doorzichtig maar vooral veel! Ik voel het soms gewoon vloeien. isteren was het erger dan vandaag. vandaag is het beetje gelig...wel heel vloeibaar (dun) Dusja.....afwachten! Spannend! Liefs Sylvia
Inderdaad erg spannend Heb nu zoieds van zal ik gaan testen of gewoon nog 6dagen wachten........ Mijn man vind dat we nog moeten wachten jessica
Oh dat klinkt goed.. Dat waren bij mij de dingen waardoor ik dacht dat ik toch maar eens een test moest doen (niet eens dat ik over tijd was want dat had ik nog niet eens door haha). Ik help het je hopen.. En Sylvia voor jou hoop ik natuurlijk ook mee.. Lijkt me moeilijk om niet continu een test te doen.. Maar het komt vast goed, jouw tijd komt ook! en misschien is het al wel zo ver
Hallo allemaal, Ik werd getrokken door het witte vloed-verhaal. Ik heb daar anders ook wel last van maar nu meer. En ik had al ongesteld moeten zijn... Kennen jullie ook dat je slecht slaapt en heel raar droomt? Ik ben nog maar 1 dag overtijd, maar begin toch benieuwd te raken... Juud
@ Jessica -> Op zich kan testen natuurlijk geen kwaad.. Ik kan me voorstellen dat als je een test in huis hebt dat het moeilijk is om te wachten.. Ik heb idd ook gehoord dat clear blue iets minder gevoelig is maar heb er verder zelf geen ervaringen mee. Ik had ook clear blue maar testte pas na 7 weken dus die was zo positief als maar zijn kon... Ik heb idd ook rare dromen en kan slecht slapen.. maar niet sins het begin, ik heb het pas sinds kort...
Dat is toch altijd wel handig om te doen, wachten totdat het de dag is of de dagen nadat je ongesteld zou moeten worden? Of is iedereen gewoon erg gehaast
Bij mij zat een zwangerschap totaal niet in de planning dus ik werd ziek en eerst dacht ik gewoon griep en toen merkte ik dat mijn klachten wel op een zwangerschap leken en toen heb ik getest.. Dus was laat met testen
Hoi Allemaal Ik had gisteren mijn NOD. Kon niet wachten met testen. Had de test van Clearblue. 'S middags gestest en gaf helaas negatief aan. Vanochtend ook getest wederom negatief! Heb zo'n raar gevoel van binnen, heb ik nog nooit eerder gehad. Normaal heb ik altijd ruim van te voren bruine afscheiding maar nu helemaal niets. Als mijn ongi wegblijft probeer ik zondag weer te testen. Zou ik beter een andere test als Clearblue kunnen proberen? Ik vindt het erg spannend allemaal. Heb ook bewondering voor degene die kunnen wachten met testen tot een paar dagen na NOD.
Hoi Yvke Ik heb op de site gelezen dat de huismerktesten van kruidvat gevoeliger zijn. Ik zou die nemen als ik jou was. Ik hoop dat je volgende week positief test. Morgen is mijn nod dag, vind het aardig spannend, omdat ik wel klachten heb (gevoelige tepels, rommelige bui, gekke stoelgang en met fases miselijk). O ja, ook nog veel slijm sinds ovulatie. En heb 6 dagen na eisprong beetje bloed verloren. Ben dus zo benieuwd! Succes van de week met testen! Groetjes Marie