Slijmverlies...!?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wwndyy, 22 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Hey meiden,

Nu ong 1,5 week geleden ben ik 2 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis.
    Dit vanwege weeën,slijmverlies en 1 cm ontsluiting...
    Ik ben gelukkig weer met een vollebuik naar huis gekeerd...Maar moest het abosluut rustig aan doen en het niet gaan forceren.
    Nu 1,5 week verder af en toe nog wat krampjes in me onderbuik. Lijkend op menstruatiekrampen. Af en toe ook wat slijmverlies zonder bloed. Het is rekbaar elastische slijm en wat gelig van kleur. Ik vraag me af of mijn lichaam/de baby het tijd vind om deze af te stoten...!!? Om t maar even zo te zeggen. Ik heb dit slijmverlies vooral nadat ik heb gepoept. Nu vandaag weer wat krampen...Wat heftiger als voorheen. Maar niet met regelmaat...Vandaag misschien 5 krampen gehad. Heb 2 keer naar de wc geweest om te poepen waarbij ik dus ook slijm heb verloren. Heb dit ook 1 x gehad tijdens het plassen. De kleine is goed aanwezig. Zo nu en dan onwijs last van me schaambot...Branderig kramperig gevoel. Soms ff wat moe maar verder voel ik me goed! Ik heb niet t gevoel dat ik over n paar uur ga bevallen ofzo...Maar ik vraag me af of dit de voortekenen zouden kunnen zijn voor een bevalling?!? Ben benieuwd naar jullie reacties! Want vind het echt reuze spannend allemaal!!!

Groetjes!
    PS: ben nu 35.6 weken zwanger!

2. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    het slijmverlies zou ook eventueel je slijmprop kunnen zijn. weeen maken de baarmoedermond open. de slijmprop die er zit sluit de baarmoeder af. het kan dus zijn dat je door weeen en ontsluiting je slijmprop bent verloren.

hopelijk heb je er wat aan

gr rianne

3. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Ik vermoed wel dat het mijn slijmprop is die langzaam aan het verdwijnen is...
    Maar ik weet dit niet zeker...Het niet weten wat het is maakt me nogal onzeker.
    Is het "het begin" van de bevalling? Zijn het maar "voorweeën"? Enz enz.
    Vandaag weer naar t ZH voor een controle. Ik ga daar wel even vragen wat dit zou kunnen zijn.

Deel Deze Pagina