hoi hoi, bedankt voor de reactie, ik zie dus dat ik de enige niet ben. Iemand vroeg waarom mijn man er niet uit gaat voor mijn dochter, nou hij zegt dat hij niks hoort. Af en toe als ik het echt zat ben dan trap ik hem er wel uit hoor, maar dan wordt ik ook nog lekker afgesnauwd, omdat meneer nog half slaapt en niet wakker wil worden. Nou dat wil ik ook niet. Ik herken het trouwens van het vele plassen, overdag valt het allemaal wel mee, (lijkt het) totdat ik ga slapen volgens mij haal ik het dan in voor de rest van de dag en ja daar wordt ik ook wakker van. ik ga minimaal 3 x per nacht naar de wc. Ik heb ook moeite met concentreren, ik zie alles later, mijn reactie vermogen is minder geworden ook zit ik af en toe echt achter mijn pc te soezen. Ook ben ik zo vergeetachtig als ik weet niet wat, heb veel hoofdpijn en ben duizelig. Door dit alles ben ik dus nogal kribbig en snel op mijn teentjes getrapt, niet leuk voor de anderen. Maar ik kan er niks aan doen. Af en toe dan ontplof ik eventjes en ben ik alles even zat. Mij ziek melden lijkt me niet zo'n goed plan ik werk hier net. en ben al een week thuis geweest door dat ik een buikgriep kreeg, en ik voel me al schuldig over het feit dat ik hier net werk en meteen zwanger ben. Mijn ouders etc willen best oppassen maar dat doen ze door de weeks ook al omdat ik 4 x 9 werk. Ik ben de woensdagen vrij. En als mijn man thuis is mag ik uitslapen, omdat hij toch rond 8 uur wakker wordt. maar ook al mag ik wat langer blijven liggen ik wordt er niet minder moe van. Ik blijf gewoon moe. Ach was de kleine er maar vast, zwanger zijn is echt geen hobby van mij. Gr. Allyssa