uitnodiging dochter klaar... alleen vergeten dat pappa ook jarig is? haha wat te doen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door FairyLaughs, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

hallo.. ik heb in photoshop een uitnodiging gemaakt voor de verjaardag van ons dochtertje.. deze heb ik al besteld bij foto.com. .. gewoon op mat fotopapier 13x18...
    alleen, ik was zo druk met die uitnodigingen dat ik vergeten was dat mijn vriend ook jarig is (1 dag voor ons dochtertje) maar ik wil het gewoon op de zelfde dag houden.. alleen de uitnodigingen zijn dus al klaar en kan ik niets aan veranderen...

ik doe er wel een apart kaartje bij met de tekst...
    CadeauTip nodig?
    ga naar
    demi.wilgraaghebben.nl

zou ik op dat kaartje kunnen zetten,,,
    Vergeten jullie ook mijn papa niet?

of iets dat erop lijkt?

hebben jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?

want het zou wel erg lullig zijn voor mijn vriend als niemand aan hem denkt,. ik bedoel het is natuurlijk wel de dag van ons dochtertje. maar als niemand hem feliciteerd zou ik persoonlijk niet leuk vinden..

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik zou er iets opzetten als 'op deze dag vieren we ook dat pietje 2 augustus 40 jaar is geworden'.

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Uhm maar dan in de tegenwoordige tijd. ;)

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik zou de dag zelf een aanplakbiljet op de deur maken: Hoera demi 1 jaar en pietje 40 jaar! Zo zullen mensen iig niet vergeten hem te feliciteren

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik zou op dochter shirt, neem even aan dat ze helemaal op de foto staat, een broche maken en daarop schrijven hoera papa 36 jaar, dubbel feest! Zoiets?

6. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Je kunt ook transparante inlegvelletjes laten drukken en die tussen de kaartjes doen.

Dat hebben wij gedaan met onze geboortekaartjes.
    We waren er onze eigen namen vergeten op te zetten.

Zag er heel erg leuk en feestelijk uit.
    Zo heeft je vriend zijn eigen gedeelte, dus speciaal voor hem.

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    misschien een extra kaartje in envelop doen met daarop:
    'Ik ben zó blij met mijn aller eerste verjaardag dat ik deze wil vieren samen met papa omdat hij ook een feestje verdient (want hij wordt ...jaar'

of zoiets :)

Misschien shirtje bestellen(rainbowbabies.nl of simplycolors) met voorop: Hoera 1jaar! en dan achterop Hoera papa ..jaar!
    En daar foto van maken, voor en achterkant ofzo. en dat dan in envelop erbij doen. of als shirtje die je aan het begin bij haar aan trekt en dan iets later op de dag gewoon haar feestkleding.

weet het anders ook niet :D Hoop dat je een leuk idee vind

8. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Wij vieren Gijs en mijn verjaardag in t weekend van 7 en 8 aug..

Ik stuur geen uitnodigingen..( mn ouders, broer, beppe, schoonouders en zwagers+ schoonzusjes komen..) Iedereen weet wel wanneer Gijs jarig is en ook mijn verjaardag is wel bekend..

Zou t van de mensen die je uit nodigt erg "onnozel" vinden wanneer ze je vriend helemaal vergeten... Bij eerste binnenkomst misschien wel, omdat de nadruk nogal op de verjaardag van je kindje ligt..
    Tja.. dan papa maar een tshirt aan "ik ben ook jarig"...:D

Deel Deze Pagina