Hallo allemaal, Mijn zoontje wordt over een paar weken 1 jaar. Ik vroeg mij af of jullie nog leuke kadotips hebben voor hem. Waar hij nu meer kan spelen en over eventueel een half jaartje. Ik ben nog wel op zoek naar een goed loopwagen, waar hij mee kan leren lopen. Hebben jullie tips? En is het raar om een jongetje een keukentje te geven? Hij is dol op deurtjes open en dicht doen en op keukenspullen. Bedankt! Groetjes, Mo
Een wheely bug was hier een groot succes met 1 jaar en met 2,5 speelt hij er nog graag mee. Wat vind jij raar aan een keuken voor een jongen? Kookt je man nooit? M'n zoon is gek op z'n keukentje.
Dit is mijn zoontje z'n allergrootste vriend:https://www.ffshoppen.nl/speelgoed/cars/cars-mc-queen-in-ride-on-loopauto/?channel_code=544&product_code=54040986&utm_source=adwords-product-listing-ads&gclid=CIn3zbT6-MQCFe_JtAodvlcAQA Hij is bijna 1,5 en rent met z'n auto overal naar toe. Nou loopt mijn zoontje nog niet los, geen idee of hij het nog steeds leuk vindt als hij los loopt.
Hier van de week de loopwagen van Nijntje gekocht, wilden we eigenlijk ook voor z'n verjaardag geven, maar omdat meneer al gaat staan en langs de bank lopen enz. maar vast gekocht. Hij is hier in elk geval goed gekeurd!
Hier is de wheelybug ook een grote favoriet. Verder de diertjes van Zoefzoef en duplo. Van ons heeft ze voor haar eerste verjaardag een zandbak gegeven en daar speelt ze ook vaak mee.
Mijn zoontjes vonden op die leeftijd alles leuk waar ze mee/op konden slaan. Dus hamertje tik, trommel, dat soort dingen. Wheely bug hebben wij ook, maar daar wordt amper naar omgekeken. We hebben ook een loopautootje van Fisher Price. Ik vind het een lawaaierig rotding, maar de jongens spelen er nog steeds graag mee. Nijntje verstoppertje vinden ze hier nu nog steeds erg leuk. Verder is hier veel gespeeld met het zandbakje (zo'n schelp, waar in de andere helft water kan), blokken, blokkentrein (hema) en de badspeeltjes.
Toppers hier die ze nu na een jaar nog steeds veelvuldig gebruikt : - Vtrech babywalker - Puky Wutsch loopfietsje - Schommel voor buiten - Glijbaan voor buiten (niet de kleinste!) Je gaat je verstellen hoe snel de ontwikkelingen gaan. Ze klom en gleed zelfstandig naar beneden al voordat ze kon lopen. Laat ik haar in de tuin los loopt ze regelrecht op haar glijbaan af om vervolgens tig keer achter elkaar te glijden.
Mijn zoontje ( nu 11 maanden, en een echt "speelkind") gaat helemaal uit zijn dak van Duplo dieren en Duplo blokken. Is dat iets?
Bedankt voor de reacties! Zit daar een soort rem op tijdens het lopen? Ik hoor wel eens dat sommige loopwagens doorschieten. Welke duplo zou leuk zijn? Of zou megabloks wat zijn? Ik zoek ook nog een boekje waar hij wat aan kan hebben. Heb je tips? Bedankt! Groetjes, Mo
Bedankt voor je reactie! Welke soort duplo is het? Heb je misschien een link of plaatje? 😊 En welke soort blokken? Groetjes Mo