Wie o wie heeft deze autostoel en hoe bevalt deze? Vanaf wanneer zat jouw kindje erin? Kyra zal ongeveer 3 jaar en 2 maanden als onze jongste over moet naar de autostoel waar zij nu inzit dus was eens aan het rondkijken wat we dan moeten nemen....
Yep, wij hebben m. Hij bevalt goed moet ik zeggen, kan in een soort relax stand, waardoor net het zwaartepunt veranderd als ze in slaap vallen. En dat doet Eva nog weleens in de auto haha....... Lopen alleen soms nog te klooien met de gordel, maar dat lig aan onze auto en niet aan de stoel. Die zitten nogal ver weg in de zitting en dan kan ik er niet altijd goed bij
Vanaf wanneer zit jouw dochterje er in? en hoe zwaar was ze toen? Lees namelijk overal dat het gewicht wel erg belangrijk is....
Hoi Teun is er erg vroeg in gegaan was afgelopen mei zeg maar ja toen was hij net 29 mnd, maar hij was uit zijn autostoel gegroeid, we hadden er 1 van de praxis bij mij in de auto in de hoofdauto heeft hij de mc tobi dus die kan meegroeien en daar zit hij nog wel ff in maar hij zit er prima in weet nu ook dat hij zijn arm onder de gordel moet houden. zet haar er gewoon eens in en kijk of de gordel goed over de schouder loopt en niet in haar nek zit, bij Teun ging dat precies goed.
Eva is er ingegaan net voor we op vakantie gingen. Ze was toen 3,5 jaar.....woog zo tegen de 17kg aan. En qau lengte zat ze net boven een meter.