Herkennen mensen dit? Ik ben nu 5 weken zwanger en ik word iedere morgen tussen half 5 en half 6 wakker en dan kan ik niet meer slapen. Dit terwijl ik eigenlijk super moe ben. Xx
Hormonen niet fijn maar wel normaal je lichaam is in de war en kan op verschillende manieren reageren.Je zou kunnen Google voor tips en desnoods met de huisarts overleggen want slaap heb je wel echt nodig als het te lang duurt gaat het je opbreken.
Sinds ik zwanger ben kan ik niet meer uitslapen.. Terwijl ik vaak idd ook gewoon nog moe ben, maar op de een of andere manier kan ik mn slaap niet meer pakken. Probeer in de middag nog even een dutje te doen, om toch aan je rust te komen
herken het helaas. ik word ook vroeg wakker en slaap geen nacht door niet fijn als je al moe bent idd proberen overdag nog wat in te halen als dat gaat hier lukt het meestal niet i.v.m. kids dus duimen maar dat het snel weer beter gaat met slapen
Hoe herkenbaar.. .. Vaak al rond 6 uur wakker inderdaad en niet meer kunnen slapen daarna.. En overdag kan ik het helaas niet inhalen vanwege werk.. Ik ga dan nu maar extra vroeg naar bed ..
Ik hier ook. Lig vanaf 4 uur al wakker en kan gewoon niet slapen. Overdag kan ik niet inhalen vanwege werk. Heb tot nu toe alles uitgeprobeerd wat ik op google heb kunnen vinden. Nu probeer ik gewoon vroeg naar bed te gaan en kijk het wel aan. Anders naar de huisarts pfff
Het klinkt misschien heel raar of dat ik het niet begrijp. Maar leg je erbij neer voor nu, ik slaap nog steeds niet uit en kan dat straks ook niet meer . Ben 's nachts al de gehele zwangerschap regelmatig wakker en dat wordt alleen maar meer. In het 1e trimester ben je daarbij zowiezo al meer moe. Wat ik bijvoorbeeld deed was kant en klaar maaltijden en ik deed een x minder stofzuigen of iets. Succes, het kan overgaan, wat ik voor jullie hoop.
Heb het heel de zwangerschap al, ik ga elke dag vroeg naar bed. Niet zo gezellig voor man maar anders ben ik echt doodmoe rest van de dag.
Ik had het ook de eerste paar weken..werd wakker rond 6u en kon niet meer slapen. Achteraf gezien eerste merkbare symptoom denk ik. Maar nu juist het tegenovergestelde..kan nu veel langer slapen dan ooit. Dus wie weet slaat het bij jou ook gauw om!
Het is niks raars dus haha. Helaas hebben meer mensen er last van. Overdag ben ik helemaal kapot, maar door fulltime werk kan ik dan niet bijslapen. In de avond kom ik vervolgens niet in slaap. Iedere nacht slaap ik nu maar 5 of 6 uurtjes. Hopelijk is het snel over bij ons allemaal!
Lig nu al paar uurtjes wakker in bed. Aan het begin van de vanavond was ik moe. En dan nu klaar wakker. Soms echt heel vervelend!
Hier ook.. Ben alweer 1,5 uur op, was gisteren om 10 uur na bed gegaan en om 11 uur zat ik weer onder, om 12 uur weer terug na bed en als een blok in slaap gevallen. Maar de wekker van mijn man gaat om 3 uur af en dan ben ik ook klaar wakker. Maar ja, kan nog wel even met met mijn man kletsen voordat ie na zn werk gaat dalijk nog maar eens een poging doen om de slaap te vatten. Zo gaat het al weken eigenlijk.
Hier ook al weken dat ik niet goed slaap. Vaak om 4uur wakker en gelukkig kan sinds vorige week dan wel weer in slaap vallen en dan slaap ikmeestal tot 6.15 als de wekker gaat. In het weekend meestal al om 7uur wakker, maar dan ga ik lezen in bed. We wachten wel af. Ik probeer overdag wat meer te rusten.
Voorheen kon ik gerust tot 10/11 uur slapen, maar sinds ik zwanger ben is dat eigenlijk nooit meer gelukt. Moet er minimaal 2x uit om te plassen en om 6 uur ben ik klaar wakker. Wel ga ik een stuk vroeg naar bed nu.
Had dit ook vanaf dat ik pril zwanger was. Nu na de 20 weken is het nog erger.. Slaap soms maar 2 uurtjes per nacht om vervolgens de hele dag bekaf te zijn.. Hoor er helaas bij!
Hier helaas ook de hele zwangerschap gehad, erg vervelend Als ik 3 uurtjes per nacht achter elkaar sliep was het al heel wat. Nu slaap ik nog steeds weinig, word nu al bijna 8mnd door een klein mannetje wakker gehouden