weer zwanger willen worden na overlijden kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door QenY, 26 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wij zijn op 9 juni jl ons kindje veloren na een zwangerschapduur van 23 weken en 4 dagen ons zoontje heeft nog een uur geleefd nu willen wij graag weer voor een kindje gaan zijn er meer moeders die na een zwangerschap vanaf 16 weken een overleden kindje hebben en er weer voor willen gaan ?

2. tweety81

tweety81 Lid

5 aug 2009
    13
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo QenY

Wat verschrikkelijk dat jullie je zoontje zijn verloren na een zw.schap van ruim 23 weken.

Helaas heb ik een soort gelijke verhaal meegemaakt en wil ik met je meeschrijven.

Op 19 juli hebben wij onze dochter verloren na een zw.duur van 22 +1 wkn.
    Ook wij willen het liefst zo snel mogelijk weer voor een zwangerschap gaan.

Ik zou graag met je mee willen schrijven om ervaringen uit te wisselen.

Sterkte met het verlies van jullie zoontje.

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hoi tweety,

wat vreselijk dat jullie dat hebben moeten meemaken! hopelijk lukt het snel weer zwanger te worden en het dan te mogen voldragen! sterkte!

QenY is geblokkeerd omdat ze nogal wat verhalen heeft verzonnen hier op zwangerschapspagina. Het verhaal dat ze haar zoontje heeft verloren is wel waar, maar ze kan dus niet reageren op je, althans niet onder dezelfde naam... dan weet je dat...

4. alien

alien Niet meer actief

Iets verder onder aan de pagina bij het forum overzicht het je onderwerpen speciaal voor vlinder mama's. Misschien kunnen we daar een soortgelijk onderwerp openen? Dan kom ik ook mee kletsen. Wij zijn ons mooie meisje verloren na 22 weken zwangerschap.

5. tweety81

tweety81 Lid

5 aug 2009
    13
    1
    0
    NULL
    NULL
    Surf: bedankt voor je reactie.

Alien: jeetje wat heftig dat jullie je mooie meisje hebben verloren.
    Ik zal eens kijken of het mij lukt om een nieuw topic te openen. Ik wil wel graag met anderen kletsen, die helaas het zelfde mee hebben moeten maken en nu zwanger willen worden.

Liefs Tweety

Deel Deze Pagina