Goedemorgen allemaal! Ik wilde vanmorgen gaan stofzuigen, maar helaas die is overleden 8) (Ik vond het echt een rotding, maarja zolang hij het nog gewoon deed vond ik (lees: vriend) het zonde om een nieuwe te kopen.) Nu ben ik dus op zoek naar een andere en kwam ik de dyson stofzuigers tegen. Ik heb al op vergelijk.nl gekeken, maar wil hier ook wel even weten of mensen er positieve of negatieve ervaringen mee hebben. Of hebben jullie een ander merk waarvan jullie denken, Ja dat is echt een aanrader.
Ik heb in het verleden een tijdje bij de Media Markt gewerkt en de kenners daar die stofzuigers verkochten, raadden mij ten zeerste de Dyson af! Uiteraard werd ie wel aangeprezen bij de klanten, maar mij zeiden ze dat het een slechte stofzuiger is, waar vaak dingen aan kapot gaan en die dan weer een vermogen kosten om te laten repareren! Wij hebben zelf een philips en daar ben ik erg tevreden over! Wel een 1800 watt, want we hebben een poes en een hond.
Ik heb nu al een paar jaartjes een Dyson en er is nooit wat mee gebeurd. Hij doet het prima en is makkelijk schoon te maken. Dus voor mij zeker een aanrader.
Ik vind een Dyson niet specialer als een ander stofzuiger. Het is alleen erg makkelijk als je een hond hebt die veel haar verliest. Maar anders zou ik hem niet kopen.
Ik heb zelf geen dyson maar kom hem wel regelmatig in kraamgezinnen tegen, en ik vindt het echt een onding! hij stofzuigt wel lekker, maar hij is zo log en zwaar, ga daar je trap maar eens mee zuigen heb je gelijk een gebroken rug. Ik heb nu een kleintje van AEG en die werkt prima en is lekker licht.
Ik heb een miele van 1600 watt en ben er heel tevreden over. Alleen, de volgende wordt denk ik een miele kat en hond omdat onze hond nogal veel haren verlies. Hier bewust geen dyson genomen. Ten eerste vind ik dat ding al geweldig duur. En ten tweede: je hebt geen stofzuigerzak. Langs de ene kant misschien handig, maar als je je bakje met hondenharen moet leegmaken, kan je toch opnieuw beginnen? Nee, mij lijkt dat absoluut niets voor mij.
ik heb de dyson en vind het een verdomde onding hij zuigt niet alles op en ik moet moeite doen om alles goed schoon te krijgen daarbij moet je vaak alle filters goed schoon maken en dan mag je het dus ook 48 uur niet gebruiken wegens dat je het onder de kraan hebt gehouden als de filters schoon zijn dan zuigt ie een week goed en dan begint alles weer van voor af aan die krengen kosten 500 euro en je hebt echt niks speciaals als dit ding kapot is dan ga ik naar een hetty of hendry die dingen die zuigen pas waar je u tegen zegt zijn wel grote dingen maar o zo fijn en die maken echt alles goed schoon en zuigt perfect nee mij nooit geen dyson meer
ik vind het ook een onwijs overschat ding. daarbij komt dat de buis kort is (ja, en ik lang) en dat zuigt niet relaxt. inderdaad, hij is ook heel log en zwaar. tis dat we m kado hebben gekregen, ik had m nooit gekocht..... ik hoorde goede verhalen over de henry, das zo'n blije stofzuiger met van die oogjes erop.. ?
Wij hebben een Hoover, 1800 watt.. En ik moet zeggen hij is erg fijn!! Zelfs als ik hem onder de bank doe hoef ik geen rare tafarelen uit te halen, gaat heel gemakkelijk! Op het werk hadden we een Dyson, wat een rotding zeg!! Hij zuigt lang niet alles op, komt moeilijk in de hoekjes en onder dingen.. hij rolt daarintegen wel makkelijk. En ik vind het zelf niet handig dat er geen stofzuigerzak in zit! Krijg dat ding maar eens goed schoon! Nee doe mij maar gewoon een stofzuiger met zak, gewoon pakken en weggooien!
Ik heb een dyson gehad en zou hem niet aanraden. Vooral haren vallen er niet zo makkelijk uit en dan moet je het de hand er uit gaan plukken.
Hier een Dyson voor mensen met allergie en huisdieren. Geen enkele klacht hier hoor. Hoef nooit te denken aan stofzuigerzakken. Geen gedoe met leeggooien hoor. En hij ruimt lekker compact op. hij staat bij ons zelfs gewoon bovenop de hoge kolekast in de bijkeuken. Kost mij geen moeite om 'm er op te zetteb. ben 1.83 en de stnag is voor mij lang genoeg. de roterende borstels zijn ideaal om stoffen meubels en matten mee schoon te maken. nadeel is de prijs.
Ik ben zelf niet bekend met het merk Dyson. Maar wij hebben een Miele stofzuiger, en ik ben er erg blij mee. Ik heb een aantal jaar voor de thuiszorg gewerkt, en heb bij veel verschillende mensen schoongemaakt. En dus ook veel verschillende stofzuigers gebruikt. En ik vond de Miele stofzuigers echt het prettigst.
Wij hebben boven ook een Miele staan. heb ik alweer 14 jaar en hij heeft nog maar 1x kuren gehad. Is toen uitgebreid gereinigd en toen was de zuigkracht weer als vanouds.
Ik werk met dyson op mijn werk! ik vind m echt top! thuis heb ik een soort bouwstofzuiger ook heel top, vind het belangrijk dat er het goed zuigt.
Wij hebben een Dyson en zijn er al meer dan een jaar heel erg gelukkig mee. Nooit iets kapot gegaan en de ik leeg hem gewoon in de container waar de hondenharen er heel gemakkelijk uitvallen. De reden voor ons om hem aan te schaffen is omdat onze hond altijd in de rui is en ik anders om de dag de stofzuigerzak moest vervangen (of leegplukken).
Nou inderdaad. Wij gaan er dus ook maar niet voor. Ik wil niet het risico lopen dat hij stuk gaat of dat ik me er dood aan erger. Daarvoor vind ik ze echt te duur. Ik heb nu een Miele besteld, de parcet en co 5000. Daar las ik heel veel positieve ervaringen over. Ook best duur, dus ik hoop maar dat hij het waard is.
Ik heb een Dyson, ik vind het een geweldig ding! Geen gedoe met zakken, en de zuigkracht blijft goed. Alleen het legen kan stoffig zijn, maar ik doe dat dan ook op het balkon.
Ik rammel 'm gewoon leeg in de grijze bak en klop dan met de bovenkant (de zuigers) even tegen de binnenkant van de bak. Dan rammelen die ook meteen leeg.