hoi dames, ik heb als ik 10 weken ben de eerste afspraak bij de verloskundige. met mijn vorige zwangerschap had ik dit met 9 weken. toen ze toen naar het hartje wilden gaan luisteren met de doptone konden ze het nog niet horen. zou dit met 10 weken wel zo zijn? op de echo was toen wel duidelijk het hartje te zien. maar de echo heb ik denki ik pas met 12 weken. weet iemand dit of je het hartje wel zou kunnen horen met 10 weken? liefs
mijn verloskundige wilde pas vanaf 12 weken het hartje laten horen afgelopen dinsdag was ik 12 wk en 6 dagen en toen hoorden we het hartje gelijk super krachtig goed. ze had van te voren gezegd schrik niet als ik het niet gelijk kan vinden
Hey meid Krijg je pas met 12 weken je eerste echo? Wat laat! Ik zou het kindje nu met 10 weken wel een keer willen zien hoor Maar het hartje luisteren ze via de doptone meestal pas vanaf 12 weken, voor die tijd is het niet altijd goed te horen / vinden, omdat het nog zo klein is. Veel plezier in ieder geval bij de verloskundige!
bij mij hebben ze het geprobeerd met ruim 10 weken en er was niks te horen. 2 weken later was dit wel het geval. dus maak je niet te druk als ze het niet kunnen vinden!
Met 12 wk was het bij mij goed te horen...maar ze waarschuwde vooraf wel dat t misschien niet te horen zou zijn
bij mij met de 14 weken pas. met de 12 weken zat het nog achter het schaambot en als je kindje dan ook nog laag ligt die dag, dan kunnen ze het niet vinden. ze had me er in ieder geval op voorbereid, dus was niet erg teleurgesteld
bij mij was het hartje met 9 wk al te horen was wel gewaarschuwd dat ik niet moest schrikken als het niet zo was.. maar was meteen luid en duidelijk Dus het kan, maar helemaal niet vreemd als het niet zo zou zijn.. Ben bang dat er niets anders op zit dan wachten
Hoi, bij mij was het hartje met 10 wkn goed te horen, maar ik had wel een inwendige echo, omdat mijn baarmoeder achterover gekanteld ligt. Er was dus vanaf de buitenkant niks te zien. Ik weet niet of het van de buitenkant ook te horen zou zijn geweest..
Bij mij hebben ze het voor het eerst geprobeert toen ik 3+ maandjes ver was. En na even zoeken was de kleine haar hartje te horen heel zachtjes, echt lief. Als het goed is proberen ze het voor 12 weken niet eens om ongerustheid te voorkomen en het hartje is dan nog wel erg klein.
Grote kans dat het met 10 weken nog niet te horen is. Was bij mij ook zo en ik moest bijna 2 weken later terug komen. Wil je neit ongerust maken, maar wij hebben het hartje pas met 17,6 weken voor het eerst gehoord... Vanaf de 12de week heb ik wel 2 hele mooie echo's gekregen waarop een mooi kloppend hartje te zien was. Maak je geen zorgen, het komt vast goed!
de vorige keer had ik met 9 weken dus een afspraak bij de verloskundige en het hartje was nog niet te horen. vond ik een grote teleurstelling toen. denk nu dus ook nog niet dat het te horen is. krijg waarschijnlijk pas met 12 weken een echo, wat duurt wachten toch lang phfff. vorige keer met 9 weken gehad maar nu pas met 10 weken naar de verloskundige en dan moet zij een afspraak maken voor een echo. laten de weken maar voorbij vliegen haha bedankt voor jullie reacties
Hallo dames, ik heb op 11jan intake verloskundige.... kunnen ze wel een echo maken dan om te zien of het hartje klopt?? Dat ze het nog niet kunnen horen snap ik... zou dan ook pas 8 weken zijn....