slecht slapen...zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by frizzy, Feb 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. frizzy

frizzy Lid

Feb 11, 2009
    5
    0
    0
    Hallo Allemaal

Ik slaap al een paar dagen slecht....wordt midden in de nacht wakker...zonder reden....heel vreemd.

Kan dit iets met een eventuele zwangerschap te maken hebben?

:p :p :p

2. frizzy

frizzy Lid

Feb 11, 2009
    5
    0
    0
    niemand?

vanacht weer om 5 uur wakker, .....zonder aanwijsbare reden.

maf....maar ja....heb lekker vakantie dus dan zijn die paar uurtje minder erg. :p

3. aloeetje

aloeetje Actief lid

Aug 25, 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Slaap ook al 2 weken heel slecht, eerst paar nachten inderdaad standaard rond de klok van één en nu soms uren wakker om in te slapen!
    En in de ochtend slapen als een gek!

4. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    yep frizzy had ik ook, ik werd nooit wakker snacht, ook niet om te plassen, en de vorige zwangerschap en ook deze werd ik 1 week voor NOD steeds snachts wakker zonder reden,heel ff en dan sliep ik weer.....dus het kan!

5. frizzy

frizzy Lid

Feb 11, 2009
    5
    0
    0
    Yep dat heb ik ook....vind het wel heel spannend allemaal....nog een klein weekje wachten :D

6. M02

M02 Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,372
    0
    36
    Ja..En ALS je dan slaapt van die superenge dromen....

7. Niet meer actief

Ik slaap ook zo vreselijk slecht. Word vaak wakker en kom dan weer moeilijk in slaap. Ik heb hier al een week last van. Zou redelijk goed kunnen dat ik zwanger ben. Begin ook misselijk te worden. Ik zal het even laten weten wat de test zegt vanmiddag

8. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

Nov 25, 2008
    654
    0
    0
    Had ik ook in de eerste paar weken (toen wist ik nog niet dat ik zwanger was), super enge dromen ook.

9. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

Feb 1, 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    baby 27 ...

En al de test gedaan ? ben echt benieuwd ..

ik had eergisteren een test gedaan van MatCare Ultra, gaf een hele lichte streep,vandaag een van kruidvat gedaan,niks :S Dus ik weet het ff niet meer nu ... Ik moet nog 5 dagen wachten dus ik w8 nu maar denk ik!
    Liefs Mathilde.

10. Niet meer actief

Ja, ik ben zwanger! :D:D Het is nog wel heel onwerkelijk, maar waar.. Ik heb een trekpleister test gebruikt, maar die kun je niet bewaren zie ik net. Het zwangerstreepje vervaagt na verloop van tijd. Nu ga ik hard duimen voor jullie, meiden!

11. aloeetje

aloeetje Actief lid

Aug 25, 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Ontzetten gefeliciteerd en geniet van komende tijd.

Heb ooit als tip van moeders voor moeders gekregen de test met haarlak in te spuiten, dan blijft het resultaat behouden!

12. aloeetje

aloeetje Actief lid

Aug 25, 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Ken het gevoel...vrijdag morgen met ultra matcare een heel rucht rose streepje en gisteravond met de digi cb niet zwanger, maar ook een heeeeeel licht streepje op de strip (nu weet ik dat je daar niet naar mag kijken, maar ook daar lees is verschillende reacties over)

13. Mutsseflutss

Mutsseflutss Actief lid

Feb 1, 2009
    179
    0
    0
    Model
    Nijmegen
    @ aloeetje : hahah, ongelofelijk ... ik haal net de kruidvat test uit mn prullebak,een streepje ook :D

Owww wat moet ik nou ? ik weet het niet meer ..
    Over de Matcare in de gebruiksaanwijzing staat duidelijk een licht streepje is OOK positief ..
    Ik kan het niet laten en doe het morgen nog 1xtje maar dan met ochtend urine ... en dan zullen we wel eens zien!
    @ Baby .. GEFELICITEERD ! ik kom je denk ik achterna .. duim je ff voor mij ?
    Kussies

14. frizzy

frizzy Lid

Feb 11, 2009
    5
    0
    0
    Spannend, hoor! En weet je al meer?
    Ik had dinsdag getest.....veels te vroeg.....en was helaas negatief....dus toch maar een paar daagjes wachten :D

15. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Bij mij was dit het eerste signaal van de eerste zwangerschap. Ik wilde toen ineens ook testen, de zoveelste nacht dat ik weer klaar wakker was rond 5u, maakte manlief klaarwakker wakker. Hij vond me een muts en sliep door maar de volgende ochtend bleek het toch positief te zijn! Overigens had ik me verrekend en ipv iets te vroeg testen was ik al 5 dagen over tijd...

16. Hellen36

Hellen36 Actief lid

Apr 30, 2007
    121
    36
    28
    personeelsadviseur
    Amsterdam
    Hallo,

Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben en ik slaap ook al een paar dagen vreselijk slecht. Veel te vroeg wakker, zo rond een uur of 3, en dan niet meer in slaap kunnen komen.
    Volgens mij heeft het wel met elkaar te maken!

groetjes,
    Hellen

17. querida

querida Lid

Feb 6, 2008
    64
    0
    0
    Ja in de begin was dat bij mij ook zo
    snachts kon ik moeilijk slapen , of werd zomaar spontaan wakker s'nachts

nu heb ik dat ik 7uur ochtend automatish wakker word en dan over 2 uurtjes weer in slaap val

hey succes!
    doeidoei

18. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    hoiii, ben nu 6 weken zwanger en slaap al een dikke week erg slecht, wordt steeds wakker en kom dan heel moeilijk in slaap!

gefeliciteerd met de zwangerschap meiden!

groetjes joyce

Share This Page