Aangezien ik een zeer onregelmatige cyclus heb, weet ik niet zo goed wanneer mijn NOD is......Afgaand op vorige cyclus is mijn NOD aankomende woensdag (25 feb).... Nu heb ik al wel een aantal symptomen, ik voel me ook anders dan anders: -extreem moe -last van ogen -opgeblazen buik + wazig gevoel in buik -veel plassen (en niet meer drinken) en goed kunnen poepen (normaal erg slecht) -enorm veel dromen en 's nachts wakker worden -heel erg koud (geen koorts) -trek in eten.....maakt niet uit wat: hartig of zoet! Wat denken jullie? Hoop alleen niet dat het iets maken heeft met het feit dat 3 collega's van mij verteld hebben dat ze zwanger zijn en dat ik nu daar ook zo mee bezig ben.
Er zitten wel symptomen tussen die kunnen duiden op een zwangerschap. Ik ben op het moment ook erg moe, ook een opgeblazen gevoel, en praat me niet over eten, voel me net een varken op het moment Hopelijk heb je woensdag een positieve test!
Ik heb er ook last van.. die symptomen. ik wacht wel nog een paar dagen met testen. Ik heb ze namelijk elke maand, die klachten. Mijn cyclus was vorige maand ook anders, dus het kan best dat binnenkort mijn menstruatie doorbreekt.
Mmmm, altijd lastig..... Ik voel me ook duidelijk iedere maand anders, maar vind dat ik nu me toch echt wel anders voel.....Maar ja, ik wordt omgeven door zwangere meiden dus dat werkt ook niet erg mee...... Was het maar vast donderdag, dat zal een hoop stress bij me wegnemen.....Hou jullie op de hoogte, ennnuhhhh baby27, hoop dat je goed nieuws hebt!
Thanx .. Ik hoop het ook! Ik heb ook veel zwangere meiden in mijn omgeving, dat maakt het er zeker niet makkelijker op. Ik ben benieuwd knorretje! Wie weet, wie weet.. Ik zal in ieder geval voor je duimen. Ik laat het weten!
Beste knorretje, Woensdag 25 feb is ook mijn NOD! Ik heb last van de volgende verschijnselen; -Heeel moe -Vlagen van misselijkheid, ook in de ochtend, moet echt eerst op me werk zijn voordat ik een paar toastjes naar binnen krijg:S -Voel me emotioneel, onstabiel.. -Last van de ogen. -Gevoel in onderbuik wat ook mijn menstruatie zou kunnen zijn, zeurderig..of in jouw term, wazig. Ik wens je veel succes, en moge het maar raak zijn! (Ik denk niet dat mijn banner klopt..) Groet Viz.
Ik heb een dag voor de NOD al postief getest..........misschien een testje wagen? Ik duim voor jullie!
JA echt waar! Ik had de goedkoopste test van het kruitvat.........2 voor 5,00 en die was duidelijk positief! Het was onze eerste IVF poging en ik kon echt niet langer wachten! Ik dacht als hij nu negatief is dan is het wachten in ieder geval voorbij!
Wat leuk voor je, van harte gefeliciteerd! Ga ik vandaag ook maar even langs de kruidvat.. 5,- wat een prijs he na me werk ren ik er even langs! Ik zal vanavond posten wat het geworden is Wish me luck!
Dankjulliewel, dat is ontzettend lief! Vind het echt enorm spannend! Ik wil dat het half 5 is, dan kan ik de test halen... 8) 8)
En dan 's avonds nog testen? Ik zou het niet doen. 's Avonds is je urine echt anders, en wat als de test negatief is? Dan weet je nog niets! Maar goed, lekker doen waar je je goed bij voelt.
Ik zou ook morgen vroeg doen, of je moet uiteraard urine opgevangen hebben vanmorgen Maar idd ieder zijn eigen keuze. succes in ieder geval.
Nou ja, als dat verstandiger is doe ik dat dan maar wel! precies op me testdag dan ook nog eens. Dank jullie wel. Morgen ochtend horen jullie 't dan