ik slaap soms beneden. lezen werkt bij mij ook slaapopwekkend. Ik word nu 3x per nacht wakker. rond 2 uur / half 3, om 4 uur en om 6 uur/ half 7. Soms blijf ik dan beneden slapen (als vriend snurkt of ik zelf onrustig wordt van het idee dat iemand anders wel slaapt en ik niet ). Heb de bank zo ingericht, dat die ook prima slaapt. succes.
Ik slaap ook slecht! Ik word om het uur wakker omdat ik moet plassen. Vanmiddag probeerde ik te slapen maar het wou gewoon niet lukken ookal was ik heel moe!
hou op, schei uit....ik weet er ook alles van....pffff...Ik lig soms zo te draaien dat ik 's morgens ook niet eens zin meer heb om in bed te liggen, want ik lig toch niet lekker en na zo'n rotnacht heb ik er gewoon geen zin meer in om nog verder te slapen, maar ik ben zoooooo moe
Ik heb totaal geen moeite om in slaap te komen....maar in slaap blijven....ik word steeds wakker van maagzuur...en als ik dat heb dan moet ik eruit om een glas melk te drinken en dan moet ik zeker 10 minuten rechtop zitten....en dat zo'n 4x per nacht..en dan nog de plaspauze's...ja het is erg prettig
haha, ja die plaspauzes snachts.. haha de wc boven is bij ons nog nieet aangesloten, dus moet 2 tot 3 per nacht naar beneden toe om te plassen als ik pech heb...