hoge hakken

Discussion in 'Zwangerschap' started by marijke25, Oct 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marijke25

marijke25 Actief lid

Mar 27, 2007
    266
    0
    0
    administratief medewerkster
    wezep
    hallo allemaal,

ik heb even een vraag.
    op 31 oktober heb ik een laatste carnavalsavond.
    das het probleem niet maar ik ben prinses van de vereniging en heb dus een jurk aan.
    jurk is geen probleem heb een hele leuke gevonden. alleen nu ben ik op zoek naar schoenen met een klein stevig hakje maar vind deze niet. (ze passen niet echt bij de jurk.) aangezien ik de schoenen maar eventjes aan heb wil ik er ook niet zo heel veel geld aan uitgeven.
    nu is mijn vraag zou het een heel groot probleem zijn als ik voor een avond. (lees hooguit 3uur) schoenen aan heb met een hoge hak? in princiepe zit ik de hele tijd.
    graag jullie advies....

groetjes marijke

2. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    hoge hakken zijn geen probleem...je kan last van je rug krijgen door dat die wat holler staat ..maar als je voornamelijk zit zie ik het probleem niet....

3. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Nee, dat is helemaal geen probleem. Je kunt wat last krijgen van je rug en/of benen maar 3 uurtjes is nou ook weer geen eeuwigheid. Fijne avond alvast!

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb ook gewoon nog hakken aan als ik naar vrienden ga of naar mn werk. Als ik er echt een tijd op zou moeten lopen vind ik het niet zo fijn meer, maar meestal zit ik overal haha :)

5. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nee lijkt me ook geen probleem maar ik zou flats meenemen in je tassie JUST IN CASE :p veel plezier prinsesje!

6. supershiva

supershiva Actief lid

Jul 9, 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    kan geen kwaad gewoon doen en bij rugklachten idd platjes aan doen 8)
    veel plezier

7. marijke25

marijke25 Actief lid

Mar 27, 2007
    266
    0
    0
    administratief medewerkster
    wezep
    bedankt voor jullie antwoorden.
    om negen uur is het voor mij gelukkig alweer voorbij en dan kan ik gewoon me schoentjes weer uittrekken.
    dus dat scheelt alweer...
    deze mag gesloten worden van mij.

groetjes marijke

Share This Page