Nachten met een baby van 2 maanden!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirretje28, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirretje28

mirretje28 Nieuw lid

13 nov 2008
    4
    0
    0
    Huisvrouw
    Steenbergen
    Hai allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik ben moeder van Maryn van 2 maanden jong. En hij komt om de 4 a 5 uur voor een fles, dus ook midden in de nacht, is dit normaal, en wanneer gaat de nachtvoeding over. Hem laten huilen helpt niet, want hij heeft dan echt honger. Ik geef al voeding voor hongerige baby's van Nutrilon. En hij is overdag ook veel wakker. Wat is jullie ervaring?

Groetjes Miranda

2. ilja1975

ilja1975 Actief lid

31 okt 2008
    182
    0
    0
    Mij lijkt dit heel normaal. Ik vind het eerlijk gezegd nog best heel netjes, om de 4 of 5 uur komen voor de fles. Mijn mannetje is nu 12 weken en komt ook ongeveer om de 4/5 uur, maar een maand geleden was dit nog om de 3/4 uur. Overdag is hij ook regelmatig wakker, maar liever dan dan 's nachts.. Lijkt ke niks om je zorgen over te maken.

3. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Hoi!

Ja dat is normaal ;) Sommige kinderen slapen eerder door dan anderen dus laat je niet gek maken door 'succesverhalen' om je heen. Die van ons kwam op die leeftijd ook nog om de 4 uur en is rond de 4 maanden gaan doorslapen. Maar het is voor ieder kindje verschillend wanneer ze door gaan slapen zonder de nachtvoeding. Als hij echt nog honger heeft 's nachts, zou ik het gewoon geven. Ik heb die van mij ook nooit honger laten lijden.

Succes! ;)

4. fluffy

fluffy Actief lid

6 mrt 2008
    197
    0
    0
    verzorgende B
    zaandam
    maak je daan nu maar geen zorgen over.
    door slapen komt van zelf.

als je denkt dat hij te veel voeding krijgt zou je altijd nog een kleine fles kuunen geven snachts als hij komt.
    bijvoorbeeld 60 ml.

maar nog niet door slapen met 2 maanden is heel normaal.

5. claudia21

claudia21 Lid

7 aug 2007
    66
    0
    0
    Nova slaapt nu net door. Ze kwam eerst ook om de 4/5 uur 's nachts maar slaapt sinds twee weken door van 23.00 uur tot 6-7 uur. heerlijk.
    Ik denk dat als ze er klaar voor zijn komt het doorslapen vanzelf!

6. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Lilly is bijna 2 maanden en rond 23.00uur krijgt ze haar laatste fles. Ze komt dan (alleen 's nachts) pas 6 uur later (ook als ze de fles om 24.00 of 22.00 uur krijgt). Terwijl ze overdag altijd om de 4 uur komt. Denk dat het idd vanzelf gaat komen wanneer je kindje er klaar voor is.

Groet Snoozie

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heel normaal hoor. Alle drie mn kinderen deden/doen dit met deze leeftijd.
    Waarom geef je voeding voor hongerige babies?

8. mirretje28

mirretje28 Nieuw lid

13 nov 2008
    4
    0
    0
    Huisvrouw
    Steenbergen
    Ik geef voeding voor hongerige baby's omdat Maryn aan de gewone voeding niet voldoende heeft. En dit heb ik ook gegeven bij mijn zoon die nu 8 jaar is. In ieder geval alvast bedankt voor jullie reacties en ik hoop dat Maryn op den duur ook gaat doorslapen. Ik vind het gewoon zwaar want ik heb dus nog 1 zoon van 8 jaar en een dochter van 6 jaar en die moeten wel iedere dag om 07.00 uur uit bed, hoe doen jullie dit?

9. Lilly08

Lilly08 Lid

19 okt 2008
    45
    0
    0
    Levi is ruim 3 maanden maar hij komt ook nog steeds 's nachts om de 4 of 5 uur hoor! (23.00 u voeding en dan om 04.00 u weer) Toen ie 2 maanden was, moest ik er om de 3 uur uit 's nachts.

10. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant

hoe ik dat deed? gewoon doorzetten dat is denk ik het enige wat je kunt doen hoor.
    mijn zoon is 7 en mijn andere bijna 4 jr.
    ik moet er zo wie zo elke dag vroeg uit en toen kenao s'nachts kwam ook.
    ik ging gewoon optijd me bedje in soms wel eens om half 9 zodat ik toch wel aan mijn uren slaap kon komen.
    keano sliep door met zo'n 7wkn.
    maak je niet druk ook jouw zoon zal echt wel door gaan slapen hoor meid.
    hij is immers net 2 mnd.

11. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    hier hetzelfde...ik vind het ook zwaar hoor! En onze dochter wordt 's ochtends tussen zes en zeven wakker.....

12. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Onze zoon is nu bijna 2 maanden en sinds een week slaapt hij van 23.00 tot 5.30 uur.
    Is ie zomaar ineens gaan doen dus het komt allemaal vanzelf wel.
    Alleen bij de een iets eerder als bij de ander.
    succes

13. NB1980

NB1980 Actief lid

24 jun 2008
    247
    0
    0
    Mijn zoontje krijgt ook voeding voor hongerige baby's. Nu komt hij 's nachts om de 4/5 uur, maar de eerste 10 weken moest ik er ook om de drie uur uit. Hij had dan echt honger.

Het hoort er blijkbaar allemaal bij. Mijn docher sliep al vanaf de kraamweek door, maar geen enkel kind is hetzelfde.

Ik weet het, het is zwaar, maar doorzetten is het enige dat je kunt doen. De dag dat mijn zoontje een nacht doorslaapt (of in ieder geval tot een uur of 6) gaat hier de vlag uit!

14. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    heel normaal.. was hier ook en in een keer slapen ze langer door.. komt van zelf..

Als jou oudere kinderen naar school zijn kan jij toch weer lekker je bed in duiken als de kleine in bed ligt...

15. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Het is ook gewoon zwaar. Maar dit keer voor mij iets makkelijker te doen als vroeger. Heb nu n man die mee helpt nml en snapt dat als ik snachts een of 2 voedingen moet doen inclusief een luier en dan na de voeding weer n poep luier (tja...mn meisie is net n door geef luik soms...eene kant er in andere er uit) dat ik er dan smorgens niet zo voor te porren ben.
    En hij moet er toch uit voor zn werk. Dus zorgt hij dat die andere 2 aapen optijd met alles bij zich op weg naar school zijn. Dat de honden uit geweest zijn. En dan gaat hij zelf naar zn werk.
    Maar als hij een keer wat vroeger op zn werk moet zijn of als de heren ERG vervelend zijn dan kom ik mee naar beneden (al dan niet met Wendy). En dan probeer ik smiddags even te gaan liggen (jaja...ikke wel... meestal word het "nog ff dit...nog ff dat...oh dat moet ook nog ff...en dan is t 3 uur en komen de heren weer thuis en heb ik nog niet geslapen)
    En als dat niet lukt tja...dan is het afzien. Vooral als de nacht er voor niet zon denderende was en de nacht erna ook weer n rumoerige.
    Hoe doen jullie dat met drinken? Diegene die bv geven dan. Ik krijg ongelofelijke dorst na/tijdens n voeding. Maar lig dan met Wendy in bed...dus geen drinken. Gaan jullie daarna nog drinken? Of wacht je tot smorgens?
    Negen vd tien keer als ik snachts drink mag ik er ook nog eens 1 a 2 x uit om te plassen (met t risico dat Wendy weer wakker word)

Deel Deze Pagina