Hoe zit het ook al weer, wanneer een ei?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Muis82, Nov 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Muis82

Muis82 Lid

Sep 1, 2008
    36
    0
    0
    Vraagje. Ik heb twee cyclussen geteld. Eentje van 32 en eentje van 24.
    Maar wanneer zou ik dan mijn ei kunnen hebben?
    Of is dat standaard 14 dagen na de eerste dag van laatste menstruatie? Of moet ik de helft van mijn cyclus nemen? Dus bijvoorbeeld bij cyclus van 32 op dag 16 en bij cyclus van 24 op dag 12? Want dat verschilt nogal.

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Ongeveer word je 14 dagen na je ei ongesteld

Dus dat zou bij jou beteken 32 min 14, dat je op dag 18 je eisprong hebt gehad
    Bij je 2de cyclus zou dat betekenen dat je op dag 10 al je eisprong hebt gehad

Ben je voor die 32 gestopt met de pil?
    De grote wisseling van dagen tussen deze 2 cyclussen zou daardoor kunnen komen

Je ei kun je dus nog niet echt aan de hand van je cyclus vinden omdat ze zo uit elkaar liggen

Ik zou gewoon proberen om de dag te klussen vanaf dag 8 tot ongeveer dag 22
    Dan meot je ongveer goed uitkomen met de cyclussen die je nu had

Als je straks wat regelmatiger bent met je cyclussen kun je beter inschatten wanneer je ei is

Wil je dit nog preciezer weten kun je gaan tempen en met ovulatietesten wekren, maar ik raad je aan om daar nog even mee te wachten, want anders word het gelijk in het begin al zo beladen!

Heel veel succes, en vooral plezier erin hebben hoor!

3. Muis82

Muis82 Lid

Sep 1, 2008
    36
    0
    0
    Die 32 is de eerste menstruatie na mijn bevalling ;) .

En we zijn ook niet echt aan de klus. We blijven maar hangen in het stadium van "joepie, heel snel een tweede" en soms "o, nee, niet nu, veel te snel"

Maar als ik voor ga stellen om om de dag te klussen weet ik zeker dat vriend meteen enthousiast is over een tweede hoor :) .

Maar goed, deze maand dus klus op dag 8 en dag 13, dus de kans bestaat...

Share This Page