Hi dames, Ik zit met een vraagje...ik moet tienduizend keer op een dag naar de wc en het plassen doet zo een pijn is niet normaal het is geen branderig gevoel maar meer steken en dat zit precies boven de venusheuvel...en op mijn wc papierte zit dan ook met afvegen een beetje rozige afscheiding. Hier heb ik al 2 dagen last van, maar in de ochtend heb ik geen pijn dat komt pas later op de dag opzetten... Weet iemand wat dit kan zijn? Is het een blaasontstekking of toch wat anders? Reacties zijn van harte welkom, want ik weet echt niet wat het is
@ Monieqje, miss is het toch slim om even langs je huisarts te gaan hiermee. Hij kan dmv een stripje je urine controleren op blaasontsteking. En anders miss een zw test? Hangt er natuurlijk vanaf hoe ver je zit in je cyclus...
ik denk aan een nierbekken onsteking.. heb ik ook ene keer gehad en dat doet hoger pijn dna een blaasonsteking.. voelt een beetje als kramp aan je blaas... dus rennnn naar je huisartss en laat het nakijken
Ja als het nierbekkenontsteking zou zijn,moet je wel vlug naar de HA hoor! Daar kun je echt ziek van worden. Heb je ook koorts?
Bedankt voor jullie reacties Maar gelukkig heb ik geen koorts...maar heb je daarbij ook ligt rozige afscheiding...?
In het ergste geval heb je bloed in je urine, maar dan ben je denk ik al goed ziek. Misschien voor de zekerheid toch ff laten controleren...
ook bij blaasontsteking kun je bloed in je urine hebben. Maar ga echt naar de huisarts want voor beide gevallen zul je medicatie nodig hebben
Hey dames Allemaal hartstikke bedankt voor de reacties ik heb jullie advies opgevolgd en voor morgenmiddag een afspraak gemaakt bij de huisarts. Alleen nu heb ik helemaal nergens meer last van dus heb de huisarts assistente weer gebeld en die zei: "Oh als je er geen last meer van heb, annuleren we de afspraak wel". Dus deze is nu geannuleerd.... Is dit wel is voorgekomen bij iemand?
Niemand heeft dit gehad (bij een eventuele zwangerschap)...? Want ik heb namelijk ook een heel raar gevoel in me (.)(.) een beetje trekkerig gevoel...aan de zijkant / bovenkant van mijnn (.)(.) en heel af en toe wat pijn in mijn onderrug, is ook een beetje zeurderig gevoel...net als mijn (.)(.) Kan iemand mij misschien helpen? Alle reacties zijn welkcom
Ik zou het dan niet weten Monieqje, in ieder geval wel fijn dat die buikpijnklachten weg zijn! Hopelijk zijn het gewoon zwangerschapssymptomen Zo klinken ze wel, maar sommigen hebben deze klachten helaas ook wanneer ze bijna ongesteld moeten worden.
@ Nen87: hartstikke bedankt voor je reactie ik vind het ook helemaal niet erg dat die klachten nu weg zijn alleen maar beter, want het was echt geen pretje...maar k vond het ook al erg op zwangerschapsymptonen lijken als ik zo alle berichten las op deze site, maar alleen ben ik aan de pil...zit midden in me strip, ben alleen met deze strip en vorige strip een beetje lax om gegaan. Zo nu en dan vergeten en wel gewoon geklust en ben ook wat ziek geweest (waardoor hij minder werking kan hebben) mij lijkt het dat je niet door de pil heen zwanger kan worden, maar als ik al die berichtjes van anderen lees en naar mijn klachtjes kijk......begin ik te twijfelen
Misschien reageert je lichaam wel sterk op de hormoonwisselingen. Je zegt namelijk dat je wel laks om bent gegaan ermee en dat je ook ziek bent geweest. Misschien heb je dus bijv. 3 dagen hormonen gehad, 2 dagen niet ivm niet slikken/ziek, weer 3 dagen hormonen etc.. Je lichaam bouwt dan geen bepaald niveau van die hormonen op. Ik weet in ieder geval dat mijn lichaam héél sterk reageert op wisselingen in de hormoonhuishouding.. En je kunt wel door de pil heen zwanger worden. Heb uit mijn naaste omgeving daar een voorbeeld van. Maar het is nog niet de bedoeling?
Als je nu halverwege de strip zit, moet je denk ik ook nog even afwachten. Want testen kan dan niet positief geven denk ik. Want dan zou evt net pas de innesteling kunnen zijn geweest Misschien was die rozige afscheiding wel een soort tussentijds bloedverlies omdat je lichaam te weinig hormonen binnen kreeg. En als je echt twijfelt, kun je altijd je HA om raad vragen.
Ja inderdaad, want ik had er vanmiddag al een testje tegen aan gegooid omdat mijn gevoel zo erg zegt dat ik zwanger ben, maar deze was negatief...maar volgens mij kan je ook niet positief testen terwijl je de pil slikt...zou ik moeten wachten tot mijn stopweek Maar hoe meer ik eraan denk en mee bezig ben (wat eigenlijk ook niet goed is ) zou ik het helemaal niet erg vinden alleen maar leuk juist maarja moet nog ff een paar dagen wachten dan is kijken wat me lichaam gaat doen in de stopweek...want als ik dan niet ongesteld wordt heb ik grote kans dat het raak is toch?
Het beste is ook om een test te doen met ochtendurine omdat daar de evt concentratie van HcG het hoogst in is. Verder heeft de pil geen invloed op de uitslag van de test. Maar meestal is er pas voldoende hormoon twee weken na de innesteling. Er zijn zelfs mensen die wel hun bloeding krijgen in de stopweek en ook zwanger blijken te zijn. Dus om het zeker te weten, kun je altijd een testje wagen in je stopweek.
Thanks voor je adviezen en hulp...kon ik nu maar stoppen met me strip moet nog paar dagen wachten...maarja we zullen het wel zien ergens hoop ik dat het raak is
Sorry, weer een beetje late reactie, want was ff weg. Hoeveel dagen moet je nog de pil slikken? En als je zo hoopt dat het raak is.. Waarom niet eens nadenken/overleggen over stoppen met de pil?