slecht slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bull22, 20 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bull22

bull22 Niet meer actief

hallo dames.

ik ben nu 30 weken zwanger
    en sinds een paar dagen slaap ik echt slecht
    ik droom raar, heb een nieuw computer spelletje
    en heb er vanacht de hele tijd van gedroomd.

en slaap erg onrustig
    de hele tijd wakker.
    me vriend hoeft me maar aan te raken en dan ben ik al wakker
    ik hoor alles.
    dat heb ik nog nooit gehat.
    hebben meerdere vrouwen hier last van?

xxx

2. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    de ene nacht heel erg de andere nacht slaap ik nog als een roosje :) vannacht toevallig 25 keer ofzo wakker geworden... We gaan naar bed om 22.30, ik werd om 1.30 wakker om naar het toilet te gaan en heb daarna niet meer normaal geslapen... Om half 7 uiteindelijk klaar wakker, gelukkig ging vlak daarna de wekker :)

3. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Ik slaap sinds een aantal dagen ook erg slecht... volgens mij hoort dat er ook een beetje bij in het derde trimester..
    Baal er wel van want ik sliep juist zo goed.. (behalve het vaak naar de wc moeten)

4. bull22

bull22 Niet meer actief

ik hoef eigenlijk nooit na de wc snachts.
    ik ga voor het slapen gaan.
    en drink savonds niet meer als 2 glaasjes drinken

het is vooral het wakker worden va geluiden
    en aanrakingen. word er gek van
    hoop dat ik vanacht beter slaap.

5. happymama

happymama Niet meer actief

t is heel natuurlijk dat je slecht slaapt en overal wakker van word. zo went je lichaam en je zelf vast aan de gebroken nachten die komen gaan . ik slaap ook al weken slecht . gelukkig slaapt mijn dochter altijd tot half 9

6. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    je lichaam berijd zich voor op de gebroken nachten! ik werd bij de eerste altijd om 03.00 uur wakker en raad eens onze dochetr wilde voeding om 03.00uur heel raar!

7. bull22

bull22 Niet meer actief

mijn vriend moet elke ochtend om half 7 smorgens opstaan
    ik sta dan ff mee op, en ga dan terug naar bed.

ik hoop dat ik het dadelijk trek dat ik het elke ochtend in me eentje moet doen,
    wandt me vriend kan maar een paar dagen vrij nemen wegens dat hij net een paar weken een andere baan heeft
    en kan dus ook geen ouderschap verlof krijgen

8. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    ja man pppppffff praat me er niet over!!!ik slaap ook echt super slecht!!!terwijl ik wel moe ben !!!
    het erge is dat ik wel vroeg in slaap valt zo rond 22.00 maar om om 1.00 weer klaar wakker!
    heb het proberen te rekken om later te gaan slapen en dat lukt ook net, ik val gewoon in slaap waar dan ook hihihi!!!
    kleintje is ook erg druk s'nachts en overdag is ie erg rustig!
    het rare is dat ik van me andere 2 zwangerschappen weinig tot niks nog herinnert !probeer alles terug te halen maar zonder weinig succes

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.073
    113
    Hier ook sinds de 30wkn slechter slapen, ook snel wakker en niet meer 'uit' kunnen slapen. Ben gewoon 6u klaarwakker.. ai ai dat worden nog 10 weken..

10. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Heb dat eigenlijk al de hele zwangerschap, het gevoel dat ik amper slaap....terwijl m'n vriend de laatste 'klaagt' dat ik vreselijk snurk. Maar ik lig de hele nacht wakker zeg ik dan ;)

Het in slaap komen is wonderbaarlijk genoeg geen probleem maar moet er altijd wel 2 of 3 keer uit om te plassen en dan valt het in slaap komen niet mee, heel irritant.

Deel Deze Pagina