Het boek: Slapeloosheid, van Ingrid Verbeek en Ed Klip. Of de online versie daarvan: Zelfhulpcursus | Slapen
Ik ben gisteren weer op tijd mijn bed in gegaan en uiteindelijk geslapen van 11uur tot 7uur! Heerlijk! Hopelijk gaat het vanavond ook weer goed. Ben namelijk nog lang niet uitgerust.
Ik heb wel een tijd terug ontspanningsoefeningen gedaan, maar ik kan daar nu niet eens meer de rust voor vinden in mijn lichaam en hoofd. Ga zo douchen en neem weer een kop thee met honing en ga dan mijn bedje in. Morgen haal ik zoiezo even iets bij de drogist wie weet helpt het me wel weer een normaal slaapritme te krijgen. Ben bang dat als ik zo doorga ik weer een burnout krijg. Het rare is dat ondanks dat ik echt enorm moe ben wel enorm veel energie heb.
Is inderdaad een mooie nacht! Afgelopen nacht helaas niet goed geslapen, maar dat kwam meer omdat ik niet lekker was. Morgen kan ik heerlijk uitslapen! Heb bij de kruidvat tabletten gehaald van hun eigen merk kruidvat nachtrust extra.
ja die melatonine pilletjes zijn zeker wel een aanrader, als ik jou was zou ik dat eerst proberen heb er vaker goede berichten over gehoort en mischien een goede nachtrust thee voor je gaat slapen, succes!