best wel eng ...

Discussion in 'Zwangerschap' started by zonne bloem, Jan 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    pffff ff delen hoor

had zondag ochtend (en maandagochtend) wat bruin bloedverlies
    whaaaaa schrikken! zondag meteen VK gebeld
    konden er ff heen, harte gehoord en gevoeld, dat was goed....
    moest ook meteen bij huisartspost urinetest doen voor ontsteking...
    gelukkig geen blaasontsteking... maar wel suikers..

morgen ga ik dus voor een suikerprikje.....

sinds gister geen bloed meer (was allen zondag en maandag in ochtend heel weinig)

maarja... nu voel je alle pijntjes he.... steekjes in je buik onder en bij je navel en soms flinke steken bij mn heupbot (die ik eerder bandenpijn noemde.... maarja nu vink t eng haha)

dacht ik dat ik alles gehad had, had ik maandag nacht ZOOO pijn tussen mn schouderbladen (wervel ofzo, als je bij de wervel drukte deed ook heel zeer) en dat trok ook bij mn borst en mn arm pffff dus slecht geslapen ...

gister en vandaag wel weer goed, enkel moe.... maar je let overal op....

je voelt elk steekje krampje pijntje in buikstreek
    bij elke harde buik denk je, moet dit nu wel? zijn t er niet teveel??

tsjonge jonge wat 2x een drupje bruin bloed kan doen bah

stelletje stresskippen zijn wij zwangeren :p

2. unscientifique

unscientifique Actief lid

Dec 6, 2011
    182
    0
    0
    Rotterdam
    Oh schrikken.
    Maar bruin is toch oud bloed. Misschien is er een adertje ofzo gesprongen. En aangezien het nu gelukkig gestopt is zal het wel mee vallen. :D
    Ik zou ook helemaal gek worden hoor. Ben nu bij elk toilet bezoek blij dat er geen bloed bij zit.

3. lunanoa

lunanoa Lid

Aug 8, 2009
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bel je VK of gyn even over je zorgen. Misschien kun je een echo krijgen om te kijken hoe alles gaat. Misschien stelt dit je gerust meid.

4. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Ik wil je even heel veel sterkte wensen.
    Denk wel dat het wel goed zit, maar snap je angst wel hoor (vandaar die sterkte;))

5. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0

klopt werd me oo verteld
    ik mocht ook meteen ff niet druk doen en zondag avond niet stijldansen, he zo flauw! (maarja beter voor ons frumpie)

zal ook wel n adertje zijn....
    maar je maakt jezelf gewoon gek hahaha ik zit nog wel bij elk wc bezoekje mn doekje af te speuren :p hahahaha echt erg....

hoop ook dat morgen mn suikertest goed is... want zwangerschapsdiabetes lijkt me niet grappig (nog niks over gelezen ofzo, ehhh wil ik ook ff niet voor ik me druk maak om jantje doedel:p)

@lunanoa
    dat bood de VK al aan ja
    maar gezien het nu over is (en het vaak zt lekker wiebelt in mn buik :p daarnet nog ff rustig onderuit gehangen en ernaar zitten staren, zie je weer zo golfje van n schopje gaan hihi) voel ik me nu ook echt veel geruster...

maar tis gewoon naar dat je bij alle pijntjes en dingetjes enkt " is t wel goed"

is ook geen pijl op te trekken gezien zwangerschap bij iedereen elke keer anders is :p

Share This Page