Slecht slapen...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jeniyah, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Heeey

Ik vroeg me af of meerderen dat hadden..

Ik ga rond 21:30 naar bed en normaal slaap ik vaak wel tot 7 uur maar nu lig ik s'nacht te draaien, heel onrustig en ben ik dus altijd voor 6 uur wakker. Ben helemaal op!

Dit is ook sinds ik zwanger ben....is dat normaal? Hoe moe moet een mens zijn voor ze weer normaal kunnen slapen?

2. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.616
    169
    63
    Ik kan ook slecht slapen nu ik zwanger ben

3. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ooh ja... Ik nu al echt een week... Ben echt mega moe en momenteel ook nog ziekig. Gewoon bah!

4. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben de laatste paar dagen ook al steeds vroeg wakker! Meestal word ik wakker met hoofdpijn ook nog... Hopelijk is het een fase!

5. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik hoop t ook.... t is toch werkelijk waardeloos zo!

6. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    moet helaas zeggen dat ik dit ook had en bij week 11 kon ik rustiger slapen maar toen begon de banden pijn...

7. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Ik heb een fulltime baan als Cargadoor
    Rotterdam
    Ik slaap ook slecht, als me vent me vasthoud voel ik me opgesloten en zweet nog net men nest niet uit. Gelukkig geen hoofdpijn. Ook voor 6 uur wakker of omdat ik dorst heb of omdat ik moet plassen. Soms lijkt het ook als of ik echt mezelf wakker maak uit een hele diepe slaap

8. Wonder10

Wonder10 Nieuw lid

7 mei 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee!

Ik slaap ook heel slecht! Ik weet pas sinds vrijdag dat ik zwanger ben, maar lig inmiddels hele nachten wakker! En als ik dan eindelijk slaap word ik weer om 6.00 uur wakker. Terwijl ik echt heel moe ben..

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    :(Precies hetzelfde hier! Ik slaap pas heel laat en ook heel licht, en 6 uur in de ochtend ben ik klaarwakker. Wordt er gek van.

10. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Nou ben dan niet de enige idd... Zo naar heh.

11. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

T klinkt ook allemaal t zelfde

12. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook! Ik slaap heel snel en diep 's avonds maar ben vrij snel weer wakker. Vervolgens de hele nacht draaien... Heel vermoeiend.

13. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Nou nou vannacht leek wel t ergste van allemaal...

bah... hoe moe kan een mens worden voor ze een keer normaal kenne slapen??

14. Lilotje

Lilotje Bekend lid

28 aug 2011
    541
    0
    0
    Ik slaap ook heel slecht sinds ik zwanger ben. Word 's nachts wakker en lig uren te draaien. Heb dan vooral last van onrustige benen en vannacht er ook nog maagzuur bij. Niet echt fijn, want ben overdag hartstikke moe.

15. Ervaren mama

Ervaren mama Actief lid

22 sep 2012
    194
    0
    0
    Gelderland
    Ik denk, ik zal even Google'n over slecht slapen.. Kom ik toch uit op het vertrouwde forum.. Ik slaap ook zó slecht! En ben pas net zwanger, ik lig om 6 uur al te koekeloere terwijl ik normaal echt een enorme slaperd ben. Geen idee wat ik hieraan moet doen??
    Helllup;)

16. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Het hoort er helaas bij... Je lichaam is zo hard aan t werk.
    Tussendoor nog even gaan liggen als t kan.

17. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Gefeliciteerd trouwens

18. soeee

soeee Niet meer actief

Ik slaap ook slecht! Slaap tekort, word vroeg wakker en elke dag word ik met flinke hoofdpijn wakker. Die zakt gelukkig wel af na een tijdje, maar leuk is anders ;) Las dat je jezelf onbewust aan het voorbereiden bent op de gebroken nachten ofzo. Nou, lekker dan :p

19. ELS88

ELS88 Nieuw lid

10 mei 2013
    2
    0
    0
    Inslapen gaat bij mij wel goed. Maar ik ben extreem vroeg wakker s'morgens. Normaal hou ik echt van uitslapen. Maar ik ben nu al een week s'morgens heel vroeg wakker. Zo rond een uur of 5. Erg vervelend!

20. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Het is normaal :) eerste 12 weken zijn het vermoeiendste.
    Daarna komt een periode van weer heerlijk slapen en daarna weer van veel woelen, naar de wc enz enz haha
    Sterkte!

Ohh en als je kramp in je kuiten/tenen/voeten krijgt extra magnesium nemen. Werkt super!

Deel Deze Pagina