Hi meiden, Ik zit nu op NOD 3 ga morgen testje doen maar heb vannacht behoorlijk slecht geslapen vorige week ook minder lekker dan ik normaal doe. Maar vannacht echt heel veel liggen draaien kon m'n draai niet vinden. Vervolgens ingedut en net als jullie ook rond 6 uur wakker. Ben zo benieuwd of ik zwanger ben kleine symp zijn er al beetje gevoelige zware borsten kleine krampjes in m'n onderbuik en dik wit cremerige afscheiding (sorry voor de details) Ben al sinds okt gestopt met de pil en vanaf toen en hele regelmatige cyclus
Hier ook heel slecht slapen vanaf dat ik zwanger ben.. zelfs nog voor me nod.. het begon met bizar dromen.. en nu voordat ik naar me bed ga ben ik al ontzettend moe.. en dan lig ik eenmaal en begin ik te draaien draaien.. en zie ik het zo 2-3 uur worden en word smorgens gewoon weer om 7 uur gewekt door me zoontje.. het breekt me op.. als me zoontje ze middagdutje doet ga ik ook naar bed en dat helpt wel enigszins..
Tot ongeveer 12-13 weken lag ik bijna alle nachten wel 2-3 uur wakker opeens. daarna beter gaan slapen maar af en toe nog zomaar wakker snachts.
Vanaf mijn positieve test tot en met vorige week heb ik altijd slecht geslapen. Ik moest meerdere malen op staan om naar toilet te gaan. Ik kon mijn draai nooit vinden en lag uren wakker. Maar deze week heb ik voor het eerst terug deftig kunnen slapen. Misschien dat het ook komt doordat mijn ritme helemaal verstoord was. Ik ben namelijk thuis gezet van mijn werk omdat ik bepaalde antistoffen niet heb en dit gevaarlijk is voor mijn baby. Ik moest er altijd vroeg uit (5u20).. en van de ene dag op de andere kon ik 'uitslapen' en moest ik niet gaan werken. Maar nu begin ik het ritme gewoon te worden denk ik
Hier slaap ik eindelijk wel weer goed... alleen vandaag niet van de zenuwen vanzelf Maar jeetje wat was ik op een gegeven moment moe zeg..
ik slaap savonds ook slecht. ik denk dat het normaal is bij elke zwangere vrouw, want dan moet j ook rekening houden met de slaaphouding, je kan dan niet meer op j gemak slapen,hoe je het gewend bent. voorbeeld op j buik slapen, dat kan nu niet meer. je lichaam zegt j zelf dat je niet meer op j buik kan slapen. het is wel lastg zo, maar probeer als j op j zij slaapt, een kussen tussen je benen te zetten, dat is wel lekker slapen..