Wij zitten pas in t begin van de zwangerschap. ouders weten het al. maar hebben jullie leuke tips om het aan de andere bekent te maken? over een paar weken uiteraard. broers en zussen van ons weten het ook al. en het is ons eerste kindje
Ik heb t gewoon gezegd. 'Ik moet je iets super leuks vertellen... Ik ben zwanger!' M'n ouders heb ik stralend een echo onder hun neus geschoven. Ik snap nooit zo goed waarom zoveel mensen het op een "bijzondere" manier willen vertellen. T nieuws zelf is al leuk zat toch?
Wij hadden net onze woning verkocht en waren op bezoek bij vrienden. Die zeiden voor de gein dat als we niks anders hadden dat we dan wel in de garage mochten wonen. Daarop zei ik: dat is misschien wat krap met z'n drie"en. De reactie was: nee joh, past toch prima.... Met z'n drie"en?!? Zijn jullie?!? Die was erg leuk. Bij andere vrienden hebben we gewoon gezegd dat we goed nieuws hadden.
Ja haha nieuws op zich is al bijzonder genoeg... Gewoon, ik heb een leuk nieuwtje.....we krijgen een kindje, ik ben zwanger...enz enz Mijn beste vriendin stuurde ik gewoon via een apje de foto van de test. Mijn ouders wisten al door de mmm dat we bezig waren en daar reed ik dan heen met de test. Bij mijn jongste mijn broer en schoonouders een echo foto gegeven met de tekst dat de oudste stoer was en als alles goed zou gaan over 6 maanden grote broer zou worden...maar ze konden er niets van maken...kwartje viel niet. Dus ik zeggen: wat staat er in de tekst...Hun lezen...Oh, dat je grote broer wordt. Ja mensen, het is geschreven vanuti de oudste. Wat is dit dan? Wijzend op de echo.. Ongelooflijk. Dus gewoon simpel houden werkt het beste hier in mijn fam
Vroeg aan mn vriendin, hoe is het nu met je? Ze antwoorde, het gaat goed met 'ons'....... Ook leuk, op de koffie gaan en trakteren op soesjes of iets met muisjes erop?
Wij hadden net de eerste echo gehad toen mijn man jarig was. Hebben bij de Hema tompoesjes laten maken met een plaatje van een ooienvaar erop. Hebben daar super leuke reacties op gehad.
Dat hadden wij ook in ons hoofd! Daarbij heb ik laatst super schattige Blond Amsterdam slofjes gekocht.. en zag op Welke.nl | Ontdek. Bewaar. Deel. leuke foto met de text; "we are happy to announced that our family will grow by 2 feet" Denk dat ik daar iets leuks mee ga doen voor op Facebook enzo