Wierook?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mikarun, May 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mikarun

Mikarun Actief lid

Jan 27, 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Ik weet dat roken op zich slecht is, ik rook ook niet, nooit gedaan ook.
    Maar ik steek wel graag zo nu en dan een beetje wierook op in de kamer. Is dit net als gewoon roken gewoon een kwestie van niet doen? of kan dit juist dan weer geen kwaad?

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Wierook is toch niet te vergelijken met roken??? Bij ons komt sowieso geen wierook binnen, manlief en ik krijgen er op slag koppijn van maar je kan beter een wierookstokje opsteken als een sigaret lijkt me.

3. Mikarun

Mikarun Actief lid

Jan 27, 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Nou ja, ik moest vooral denken dat meeroken ook al schadelijk kan zijn. En gezien er toch ook een flinke rookpluim vanaf kan komen, vroeg ik het me toch af :) Kan het wel kwaad, dan blijven de stokjes de komende maanden gewoon een poosje in de kast liggen :)

4. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

Jul 20, 2011
    1,712
    0
    36
    NULL
    NULL
    In mijn boekje van de kraamzorg staat dat je ook geen wierook mag gebruiken na de bevalling, omdat wierook schijnbaar net als roken de kans op wiegendood vergroot. Hoe het tijdens de zwangerschap zit weet ik niet.

5. Mikarun

Mikarun Actief lid

Jan 27, 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Dan laten we de wierook gewoon lekker voor wat het is de komende tijd :) beter voorkomen dan genezen ;)

6. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik had niet begrepen dat je zwanger was, dit staat niet in je OP en je hebt ook geen handtekening. Maar goed, dan wist ik nog niet dat het misschien kwaad kon hoor. De stokjes dus maar inderdaad even niet in huis halen. Genoeg andere dingetjes die je kan gebruiken om je huis lekker te laten ruiken toch?

Share This Page