Morgen komt moeders voor moeders... Maar ik bedenk me net, ik heb last van een schimmelinfectie waar ik medicijnen (gynodaktarin 1 capsule) voor heb gekregen die ik niet druf te gebruiken.. Maar wat ik me dus af vraag. Kan je de flessen wel vullen met urine als je een schimmeltje hebt?
Ja dit kan gewoon. Heb het ook gehad tijdens mijn periode voor mvm en t maakt niet uit. Ze zuiveren namelijk alleen hcg uit je urine en het medicijn tegen schimmel zit dat niet in de weg. Dit soort dingen kan je trouwens allemaal aan je informatrice vragen morgen. Zij kan je over alles zekerheid geven
Je kan het altijd even vragen aan de mevrouw die bij je komt. Je moet ook een formulier invullen met vragen of je gezond bent, dan komt het daar wel ter sprake. Succes!
Ssaar, dat ei er gewoon indouwen hoor! Kan echt geen kwaad. Kindje word goed beschermd door de slijmprop en jij bent er dan zo vanaf! Heb ook al twee kuurtjes gehad deze zwangerschap. Je bent er gewoon vatbaarder voor tijdens een zwangerschap. Ik gebruijte utrogestan bolletjes en de restjes dreven ook in de urine. Maar dat was geen probleem ook. Super dat je mee doet! Ik heb het nodig gehad en zie resultaat!