hoi dames ik heb van die venijnige steken in me doos en ook me liezen voelen aan als beurs (alsof ik een hele nacht door heb gevreeen good old times hihi) rechts van me buik heb ik ook een steek die continu is en doorloopt naar mijn anus zeg maar is er iemand die dit herkent? en wat zou het zijn?
Hoor en lees vaak dat dit indalingsklachten zijn, herken het zelf niet maar mijn kindjes zijn dan ook nooit ingedaald tijdens de zwangerschap..
hoi.dat heb ik ook. ik heb vorige week in het ziekenhuis gelegen en toen heb ik dat eens gevraagt. zij zijden dat dat kwam omdat het kindje dan groeit en heelerg druk is.
is dit ook jouw tweede knor want ik begreep dat een tweede niet zo snel indaald maar volgens het zkh is het dus de groei van de baby? het doet behoorlijk zeer helemaal als ze beweegt idd had jij ook dat je vagina ietwat opgezet is?
hoi,nee het is mijn 1e. maar er lag iemand bij mij op de kamer en die was zwanger van de 2e. en daar zijden ze ook het zelfde verhaal.
Ow, ik heb er ook last van, lijkt alsof de hele onderkant eruit zakt en alsof ze af en toe bijna haar "neus buiten de deur steekt", kan echt verschrikkelijk pijn doen ook...Denk ook dat het indalen is, we zien het wel...
Ik hoorde ook steeds dat het met indalen te maken heeft, maar mijn verloskundige zegt dat de pijn ook bandenpijn kan zijn - doorstraalt, zeg maar. Rot he
ik zal het vandaag nog even navragen bij me gyno moet daar om 9 uur zijn toen ik vannacht moest opstaan om te plassen voelde ik zoiets raars ook. ik voelde tja hoe leg ik dat uit een soort van kuil net boven me schaambot zeg maar onderkant van buik alsof de buik daar ophield en op me schaambot en net erboven een verdikking heel raar leg het misschien niet goed uit is moeilijk te beschrijven.
ben gister in het ziekenhuis geweest,heb ook zo'n last.druk van onder en steken.voelt net of de beeb eruit valt. hij is gewoon ingedaald,wel erg vroeg aangezien ik 32 weken ben en zwanger van de derde.
het zijn idd indalings pijnen zegt de gyno de beeb zit nog niet vast maar ze ligt al wel in me bekken
ik heb het ook enhet heeft met indalen te maken! Dat zei mij vk. Ook zijn het de banden die verder oprekken
dank je babytje hihihihi tja al die pijntjes en dingetjes zo op het laatst zijn soms ook zo frustrerend he
idd het wordt er niet beter op Nog eventjes volhouden! Het grootste gedeelte hebben we al overleefd!En het is voor een groot wonder!