Ik ben nu 16 weken zwanger van de 3de. Ik heb enkele keren wat lichts gevoeld maar ik had verwacht dat ik na 2 zwangerschappen toch wel eerder en meer zou voelen. Mn placenta ligt wel achterin. Maakt me erg onzeker
16 weken is nog ontzettend vroeg joh Ook al is het je derde zwangerschap, de meeste vrouwen voelen de baby 'pas' tussen de 18 en 22 weken zwangerschap.
Ben nu zwanger van de 2e. Met 16 weken voelde ik ook af en toe iets lichts, nu met ruim 18 weken wordt het steeds meer en duidelijker. 't Komt echt wel hoor en een 2e,3e,4e zwangerschap hoeft niet altijd te betekenen dat je het eerder of vroeg voelt. Nog even geduld, dan wordt het vast snel duidelijker!
Met 16 weken slechts 3x een heel zacht plopje gevoeld wat net zo goed m'n darmen konden zijn. Met 17 en halve week vroeg de gyn of ik al wat voelde, dus ik zei nee nog helemaal niks. Die dag ook nog een groeiecho gehad en dacht kijk ze nou zoveel bewegen en toch voel ik ze niet.. en waarempel, 2 dagen later begon het en vanaf toen voelde ik ze elke dag. Tweede zwangerschap
O fijn om te lezen. Ik maakte me al zorgen. Komt waarschijnlijk door mn grote buik dat ik soms denk al verder te zijn en meer te moeten voelen maar dit stelt me wel gerust
Ik heb het ook hoor. Soms denk ik iets te voelen en dan weer paar dagen helemaal niks. Hoop ook snel het echte leven te voelen😉