Ok totaal vreemd dit maar toch te opvallend dat ik dit vraag.. zijn er meer mensen die zo vroeg ineens slecht sliepen? Ik heb na een zware hersenschudding in 2018 sowieso issues met mijn rem slaap gekregen. Maar nu is het wel erg opvallend dat ik weer uren het plafond bestudeer om sochtends doodmoe alsnog in slaap te vallen
Ja! Vroeg wakker ineens. Om 5 uur klaarwakker…. Werd trouwens wel beter naarmate de zwangerschap vorderde. Succes! En gefeliciteerd!
Ik word ook ineens heel vroeg wakker, maar dat is de laatste twee dagen, dus zou ook toeval kunnen zijn.
Ik was een geweldige slaper... En uitslaper. Kon maar zo 12 uur volmaken. Tot dag 1 van de zwangerschap... Vanaf toen bestond mijn nacht uit 3-5 uurtjes max. Dit heeft tot het eind helaas aangehouden, maar ik hoor heel veel dat het enkel de eerste weken zo is en de laatste weken als je last van je bekken hebt. (Mocht dat gebeuren).
Oh thx! Wat shit dat je dat ook had.. maar dan weet ik in elk geval dat het echt aan de zwangerschap kan liggen. Dankjewel om dat te delen Oh en.. last van mijn bekken heb ik sowieso door mijn bindweefselziekte. Dus dat past dan ook wel in het plaatje..
Ik word sinds het prille begin heel vaak wakker 's nachts en ik droom ook heel anders. Bij mijn eerdere zwangerschappen was dat ook het geval. Tijdens het 2de trimester werd dit een stuk beter en later in het 3de trimester werd het weer erger. Om niet te zeggen dat Ik beter slaap met een pasgeborene in huis dan op die momenten in de zwangerschap.
Gek is dat he. Ik slaap ook slecht als ik zwanger ben. Ik zeg altijd tegen mijn man dat mijn lijf zich weer aan het voorbereiden is op de komst van een baby en dus weinig slaap.
Dit was ik ook, maar nu al weken onrustig en als ik wakker word is het standaard 4 uur en lig ik uren wakker
9 maanden lang last van gehad. Maar 3-4 u slaap per nacht en dan plafond dienst. Het was voor mij een bekende kwaal allebei de zwangerschappen. De laatste 4 weken sliep ik helemaal niet meer. Kon de slaap gewoon niet vatten. Als ik 1 x per week 3 u slaap had gemaakt mocht ik blij wezen. Pff blij dat, dat voorbij is maar ik leef met je mee!
Oh dames.. ondanks dat slecht slapen super prut is.. voor iedereen.. ben ik wel dankbaar dat jullie dit herkennen. Doordat ik het ooit dus neurologisch had werd ik er een beetje bang en onrustig van. Maar dan ben ik gelijk gerustgesteld. Ik mag medicatie nemen om te slapen maar dat doe ik omwille van de zwangerschap bewust niet. Thx, jullie zijn heldinnen
Heftig meid, hier nu bijna 19 weken en alsnog echt shit maar niet zo hels als in het vegib. Het gaat wel beter want ik slaap nu gemiddeld wel 2 a 3 dagen per week door. Daarbuiten is het uuuren en uuuren wakker liggen (tussen 1 en 4.30 of tussen 2 en 06.30 ofzo net voordat de wekker gaat). Samen slaan we ons hier door heen. Zwangeren zijn idd (super)heldinnen
Ja hier ook. Vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was (4 weken) werd ik iedere dag standaard tussen 4:15 en 4:30 wakker en lukte me het niet meer om terug te slapen. Dat is nu met 7 weken gelukkig iets verbeterd. Voorheen sliep ik probleemloos de nacht door.
Ik had dit ook in het begin van de zwangerschap, vanaf week 4 tot week 6/7 ongeveer. Toen viel ik in slaap van de medicijnen
Heeel herkenbaar. Zo moe als ik overdag ben (nu samen met man vakantie en doe dan dus ook middagdutjes, anders trek ik de dag slecht), zo klaarwakker kan ik in de nacht zijn. Een heel vervelend kwaaltje! Één troost, zelfs met newborn slaap ik héérlijk. Helemaal i.c.m. het geven van borstvoeding. Zo vertrokken...
Mag ik die ook? LoL. Nee zonder flauwekul.. ik mag zelfs oxazepam maar ik neem die liever niet nu. Pff het is weer een paar dagen drama geweest qua slapen. Vanacht weer iets beter. Ben benieuwd hoe het voortzet.
Dat laatste is een goed vooruitzicht De rest.. exact zoals hier. Ik zet tegenwoordig maar luisterboeken aan..
Hier best goed nieuws: sinds 2 weken slaap ik bijna iedere nacht door. Duurt wel bijna 20 weken maar dan heb je ook wat. Heb vakantie dus slaap ook gelijk gemiddeld 8 a 9 uur. Volgens mij gaat het beter omdat ik niet zo erg meer moet plassen. Of ik was zooo moe geworden dat ik echt wel moet haha. Hopelijk slaap jij wat eerder beter door!