Spierpijn in mijn billen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door melloncollie, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Nou, ik heb dus last van spierpijn in mijn billen. En dat voel ik vooral als ik ga zitten of een trap op loop.

Ik vroeg me af of dit met mijn (prille) zwangerschap te maken kon hebben. Ik dacht ook: maar ik zit altijd op de grond achter mijn laptop thuis, op een kleed. Misschien een verkeerde houding? Of toch iets wat bij een zwangerschap kan horen? Misschien doe ik teveel?

Ik had dit ook een paar dagen (5 tot 7 dagen) voor mijn NOD. toen was het heel even een dagje en minder dan nu.

ik las over zwangerschaps ischias, kan dit het ook zijn maar dan in een pril stadium?

2. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    pff je slaat wel heel erg door, je weet nog niet eens of je wel zwanger bent
    DOe eerst maar eens een test.
    Lijkt me een raar voorteken nl. spier pijn in je billen.
    groeten

3. Hormoontje

Hormoontje Actief lid

25 jan 2008
    326
    0
    0
    Deventer
    Ik heb het ook niet gehad.
    Ja nu wel, als ik teveel loop, haha :p

4. melloncollie

faith and hope,

mijn banner geeft aan dat ik bijna 5 weken zwanger ben. en aangezien het nu toch erger wordt, vraag ik me gewoon oprecht af of dit ermee te maken heeft. ik sla niet door. maar het kan zijn dat je verkeerd gelezen hebt.

ja hormoontje het lijkt mij ook logischer dat dit bij zwangere vrouwen voorkomt die al veel verder zijn.
    maar de pijn straalt uit naar mijn benen en ik voel het nu ook als ik sta.

5. Ischias lijkt me sterk, komt n.l. vaak maar aan een kant voor, en geloof me (ik spreek uit ervaring) als je dat hebt piep je wel anders en het is zeer zeker niet vergelijkbaar met spierpijn. ;)

6. melloncollie

Oh ok, ik dacht misschien is het een slecht teken. want inderdaad bij ischias las ik echt over veel pijn. Ik was gewoon bang dat ik dat misschien ook zou krijgen.

7. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

17 okt 2007
    134
    0
    16
    Receptioniste en leerkracht
    Zaventem
    Ik weet nog niet of ik zwanger ben maar ik heb ook zo'n soort trekkende pijn in mijn bovenbillen. Misschien wil je dit zeggen? Ik heb dit al een maand ofzo. Maandag moet ik echo doen.

8. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    hi hi hi

9. Mieni

Mieni Fanatiek lid

18 mei 2006
    1.994
    0
    36
    Twente
    @ Amelloncollie: Nou je bent niet de enige met spierpijn!
    Ik heb al weken niet gesport :oops: en geen gekke dingen gedaan, maar de laatste 2 dagen ook spierpijn in mijn billen. Met name als ik de trap op loop!
    Heb het bij de vorige 2 niet gehad, maar vind het wel grappig!

10. christacarline

christacarline Actief lid

6 jul 2007
    115
    0
    0
    Groningen
    Hoi,

Ik heb ook in het begin last gehad van zwangerschaps ischias. Vanaf het begin, toen ik net zwanger was begon het al. De spier van je bil, naar je been toe, doet dan heel erg pijn. Ik heb er fysiotherapie voor gehad, maar het heeft ook vooral te maken met teveel doen, en verkeerde houdig van je benen. Goed tillen, staan, uit bed opstaan, is daarbij erg belangrijk, werd mij verteld.
    Je kan altijd naar een fysio toe gaan.

Groetjes Christa

11. Hoe lang was je toen zwanger? Weet je dat nog?

12. melloncollie

@SaartjeH: dat is inderdaad wat ik bedoel. Het valt me nu ook op, dat het erger is. Ook mijn bovenbenen doen zeer, een spierpijn gevoel. Dat voel ik zodra ik ga zitten. Maar ik kom net van mijn werk af en daar loop ik veel trappen en heb ik veel gedaan, misschien moet ik het nu wat rustiger aan doen.

13. SaartjeH

SaartjeH Actief lid

17 okt 2007
    134
    0
    16
    Receptioniste en leerkracht
    Zaventem
    Zoals je kan lezen kan het dus duidelijk wel :D Niet aangenaam maar niet veel aan te doen.

Mijn menstruatie hebben ze opgewekt deze maand met Lutenyl dus nu heb ik al drie dagen mijn :evil: Het rare is dat ik mijn symptomen blijf behouden...

14. christacarline

christacarline Actief lid

6 jul 2007
    115
    0
    0
    Groningen
    Hoi,

Ik had het dus al vrij snel in het begin van de zwangerschap, maar ik weet niet meer precies wanneer ik het echt erg kreeg. Maar ik denk dat het ongeveer bij 3 a 4 maanden zwangerschap het ergste was bij mij. Toen ik richting de 20 weken ging, was het weer wat minder geworden.
    Sterkte ermee.

Groetjes Christa

Deel Deze Pagina