slaap ook erg slecht...heeft dus wel met de zwangerschap te maken lijkt me zo, op het aantal mensen dat reageert te zien. ben anders een langslaper, kon me altijd uitslapen (als ik vrij ben) tot wel 12.00 s'middags , en nu rond 8.00 wakker en niet meer kunnen slapen, vind dit wel zwaar ivm wisselende diensten...maar goed! kan ook moeilijk in slaap komen, maar denk ook dat we toch onbewust bezig zijn met de zwangerschap hoor
Ik slaap sinds deze week ook slecht (al zo vroeg in de zwangerschap ) en ik moet er elke nacht uit om te plassen, minimaal 1 keer per nacht. Kom steeds moeilijk in slaap, droom veel, heb zelfs een nacht wakker gelegen van de misselijkheid... Ik probeer er maar niet teveel aan te denken dat dit nog wel een paar maanden door kan gaan zo... zou er moedeloos van worden
Ook ik slaap slecht sinds ik zwanger ben. In begin was het omdat ik minstens 1 keer per nacht er uit moest om te plassen. Nu is het omdat ik snachts veel lig te piekeren. Ik ben momenteel bezig met afstuderen en school werkt niet echt mee (de leraar die mij begleid reageert niet). Ik ga me snel druk maken dat ik het niet ga redden om in juli mijn diploma te krijgen en s'nachts word ik dan wakker en ga liggen piekeren. Ik kan dan niet meer in slaap komen. Ik moet dan echt mn gedachte op iets anders zetten, schaapjes tellen of zo... Dan val ik wel weer in slaap, maar soms duurd het wel een uur en gebeurd het een paar keer per nacht. Hopelijk word dit beter.
Hihi ik vind het wel geinig.. (sorry, leed vermaak ) Ik had precies hetzelfde aan het begin van de zwangerschap.. En helaas... Bij mij is het alleen maar erger geworden. Nu trappelt de baby namelijk snachts tegen mn blaas, waardoor ik om het uur (zeker, als het niet eerder is) moet plassen. Daarnaast ligt ie de hele nacht te gymnastieken en schrik ik dus steeds wakker. Draaien in bed is met mn enorme buik best pijnlijk, wat me dus ook wakker houd. EN dan heb je ook nog de harde buiken/oefenweeen tussendoor.. Voor half 3 slaap ik meestal niet, omdat de eerste 3 uur dat ik lig de baby zo actief is. Daarna begint de rest van de klachten.. En om 6 half 7 staat mn man al op en dan kan ik ook niet meer slapen Dus geniet er nog maar ff van dat je tot 5 uur gewoon door kunt slapen