onze kleine grote man opgenomen in het ziekenhuis

Discussion in 'Baby en dreumes' started by miranda22, May 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

Jul 5, 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hallo hier,

Eerder heb ik al een aantal keer hier verteld over dat xander zo onzetend veel aan het huilen was, eerste dachten we van krampen daarna dachten ze koemelkallergie. Maar niets werkte. Xander huilt maar aan 1 stuk door echt zo zielig we zagen echt dat hij pijn had maar konden niets doen.
    Hij had ook af en toe koorst, dan was ze ontlasting weer heel dik en deed het pijn en nu heeft hij 4 dagen achter elkaar diarree. De hele dag te schoppen en met ze armen aan het zwaaien, veel spugen steeds minder eten.
    Overal(evean cb: kinder arst en wijkverpleegkundige, de huisarst, en de kinderarts) waar ik naar toe bel of langs ga wordt gezegd opstart problemen,buik krampjes wacht het maar af gaat van zelf over.
    Maar nu naar ruim 2 en een halve maand huilen en huilen heb ik de huisartsenpost en stond erop dat er nu een keer goed naar gekeken moest worden. Dus mochten we langs komen, xander bleef aan 1 stuk door huilen in de wachtkamer en lang, dat de mensen die al een uur zaten te wachten zeiden ga maar voor. Na 5 minuten werden we door gestuurd naar het ziekenhuis, ze hebben hem opgenomen en moet zo zie zo ander halve week blijven en gaan ze ze gedrag bekijken dan wordt er een dag programma gemaakt en kijken of dit werkt, of als ze nu dingen zien die niet kloppen gaan ze het meteen behandelen. Dus waarschijnlijk ligt hij er wel ongeveer 2 weken. Ben zo blij dat ze er nu eindelijk mee bezig zijn, maar aan de andere kant zo verdrietig.
    Sorry hoor maar dit moest ik echt eve kwijt.

2. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hoi miriam,

tjemig wat een spannende tijd ga je tegemoet, en wat een slopende tijd heb je achter de rug, ik hoop maar dat zesnel ontdekken wat er met je kleine man aan de hand is!

Heel veel sterkte toegewenst!

Jette

3. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    Herkenbaar!

Veel sterkte, komt echt goed meid!

4. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Ik weet helaas wat het is als je kindje in het ziekenhuis ligt. Idd aan de ene kant verschrikkelijk maar aan de ander kant ben je opgelucht dat er eindelijk iets wordt gedaan.

Je zal zien dat xander waarschijnlijk de 1e paar dagen in het ziekenhuis veel minder zal huilen, en pas als hij daar een beetje gewend is zijn oude gedrag zal laten zien. En dan gaan ze zoals je al zei een strak dagprogramma maken om zo zijn gedrag te doorbreken.

Heel veel sterkte en succes.

5. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Knuff!

6. valhalla

valhalla Niet meer actief

Jeetje... Wat fijn dat er naar je geluisterd is uiteindelijk, maar wat zielig voor je mannetje dat ie zich zo rot voelt....

Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd, hopelijk kunnen ze hem goed helpen in het ziekenhuis!

7. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Jeetje wat vervelend! wel fijn dat er nu naar hem gekeken wordt!

Heel veel sterkte komende tijd!

Knuff!

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Pff wat een narigheid... kan me voorstellen dat het verschrikkelijk is je kleine kindje met zoveel pijn te zien. Gelukkig gaan ze het nu goed onderzoeken.

Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij!

9. P73

P73 Actief lid

Nov 7, 2007
    286
    0
    0
    Heel veel sterkte en beterschap voor Xander!

10. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Veel sterkte, en ik hoop voor jullie dat ze een oorzaak kunnen vinden waatom hij zo huilt :(

11. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Jeetje, zo had je je het allemaal niet voorgesteld van te voren hé? Tuurlijk ben je verdrietig en bezorgd, ik hoop voor je dat ze iets vinden bij je kindje en dat het dan ook nog eens snel opgelost kan worden. Na al die weken tobben zou het mooi zijn als het nu de goede kant op gaat. Zal voor je duimen!

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Heel veel sterkte en beterschap!
    Al is het niet fijn dat ze hem daar houden,
    het is wel fijn dat ze eens goed naar hem kijken.

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    heel veel sterkte.
    Hoop dat ze snel de oorzaak vinden zodat hij lekker mee naar huis kan.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ja, dat is moeilijk! Maar fijn dat er nu eens goed naar hem wordt gekeken en hopelijk vinden ze snel uit wat het is en is het iets wat goed en snel te behandelen is. Sterkte!

15. kat

kat Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,402
    2
    0
    Goed dat je hebt door gezet!
    Sterkte en hopelijk gaat het snel beter met hem.

16. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    pff meis ookal is het verschikkelijk dat hij erin lgt maar ik bergijp ook wel je opluchting dezelfde die wij hadden. Laat je niet gek maken maar luister naar jou gevoel

17. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jeetje meid ik hoop voor jullie dat het gauw beter gaat en dat ze erachter komen waarom hij zo huilt.

18. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Vervelend allemaal. Zielig voor je mannetje maar wel fijn dat er nu eindelijk naar gekeken wordt!

19. miranda22

miranda22 Bekend lid

Jul 5, 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hey hey,

bedankt allemaal voor de lieve berichtje, doet me goed!
    Nou xander is geen baby die het de eerste dagen rustig houd, we waren vanmorgen geweest en heeft weer bijna 2 uur achter elkaar gehuild, vanaf morgen gaat de kinderarts hem ook weer volgen.
    Straks gaan we weer naar ons mannetje toe.

Nogmaals erg bedankt

groetjes mirnada

20. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ach meid toch.... Kan me voorstellen dat je van de ene kant blij bent maar van de andere kant.. het zal nu wel heeel stil zijn thuis.. Hoop dat ze snel vinden wat er is en het goed kunnen behandelen zodat hij eindelijk wat rustiger kan worden.. arme vent! Sterkte ermee!

Share This Page