bijna elke voeding komt eruit

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lennylenn, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo allemaal!!

ik heb een klein vraagje.. maddox is nu bijna 4 maanden. sinds eergisteren spuugt hij na bijna elke voeding alles weer uit. heel zielig maar verder is hij gewoon lekker vrolijk en niet ziek.

volgens mijn zus kwam het doordat hij groeit en zn maag nu gaat kantelen zeg maar. is dat waar? of moet ik me nu echt zorgen gaan maken?

alvast bedankt voor de antwoorden

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Nou ik zou toch even contact opnemen met de huisarts,en zeker omdat hij straks misschien uitdroogt..
    En kantelen van een maagje:( nog nooit van gehoord!

Succes!!

3. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Als hij elke voeding bijna alles eruit spuugt zou ik toch even de dokter bellen. Zijn temp is wel normaal?
    En heeft hij voldoende plasluiers? Enne hier is er nog nooit een maagje gekanteld;)

4. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik zou snel contact opnemen met de huisarts, zodat hij/zij kan controleren of je kleine niet aan het uitdrogen is. Dit gebeurt namelijk erg snel bij kleine kinderen.
    Lijkt me iig niet goed wanneer je kindje ineens alles uitspuugt.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.278
    36.132
    113
    Contact opnemen met de ha idd. Van een kantelende maag heb ik nog nooit gehoord, lijkt me echt een fabeltje, denk eerder dat je kleine buikgriep oid heeft.
    Goed de plasluiers in de gaten houden, zulke kleintjes raken snel uitgedroogd.

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Euh, nog nooit van gehoord, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het dus niet kan hoor.... Ik zou even de HA bellen en de luiers in de gaten houden.

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hallo allemaal. we zijn gisteren dus naar de ha gegaan en het bleek idd een buikgriep/darminfectie te zijn.
    en omdat melk (nutrilonvoeding) iets moeilijker verteerbaar is kwam het er elke keer weer uit. nu moet ik dus iets minder schepjes poeder in zn flesje doen en dat heeft tot nu toe heel goed geholpen. hij heeft wel vaker honger omdat hij nu eingelijk meer water binnen krijgt maar hij houdt wel alles binnen.

hij is verder gelukkig niet ziek en heeft geen diaree. vandaag maar niet naar het kdv gebracht. gewoon lekker thuis met papa en mama.

bedankt voor alle reacties! met maddox gaat het nu de goede kant op

Deel Deze Pagina