slecht slapende dreumes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bulldog, 27 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik snap het hoor
    miss toch maar eens gaan proberen om der in der eigen bedje te slapen slapen.

2. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Hier ook het zelfde probleem. Sinds een paar weken wordt mevrouw 's nachts wel tig x wakker. Door plaats gebrek slaapt ze nu nog bij ons op de kamer. We wonen op dit moment tijdelijk bij mijn ouders dus we kunnen haar 's nachts ook niet laten huilen want dan is iedereen dus wakker. Dus vaak eindigt het dus ook bij ons in bed.

En ik zie ook op tegen de tijd dat de nummer 2 geboren is en ze dan misschien nog steeds 3 of meer x per nacht wakker wordt... dus tips zijn nog steeds welkom.

3. Frieda

Frieda Bekend lid

24 feb 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Noelle wordt morgen 1 jaar en wij hebben een jaar lang een avond- en nachtbrakertje meegemaakt. Nu zijn we sinds een week begonnen met de Junior Rust- en Slaapsiroop van het merk Sleepzz (geschikt voor kinderen van 1 tot 12 jaar) en sinds vorige week woensdag slaapt ze nu de hele avond + nacht door. Soms horen we haar nog wel eens jammeren, maar dan slaapt ze toch zelf weer in. En dat hebben we eigenlijk nog haast nooit meegemaakt. Als ze wakker werd had ze altijd onze geruststelling nodig. Sinds we met de siroop zijn begonnen slaapt ze nu minder licht en wordt minder snel wakker en ze lijkt ook ineens beter zelf opnieuw in te kunnen slapen als ze wel wakker wordt. Tot nog toe lijkt deze siroop een succes hier. Ik hoop van harte dat het zo blijft. Als dit het enige is wat helpt dan wil ik er wel liters siroop tegenaan gooien.:D

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mijn zoontje heeft altijd wel goed tot redelijk geslapen, met 6 weken sliep hij door en was alleen vaak huilend wakker als hij weer es een oorontsteking had.
    Inmiddels is hij daar 2 weken voor zijn 1e verjaardag aan geholpen en ging ook gewoon weer goed slapen.
    Maar.. sinds deze week is t dikke ellende!
    En dan niet eens krijsen ofzo, nee gewoon keten in bed.
    Meneer is moe, dus hup naar bed.. Vervolgens ben ik onderhand een uur met em bezig hem in slaap te krijgen.
    Echt, word er gek van! Ook in de avond is t feest en word ook weer paar x per nacht wakker, maar speen geven en tis vaak wel weer goed.
    Maar dan inslapen is echt een RAMP!
    Hoop dat t een fase is, sprong of kiezen want we worden er zelf stapel van!

Deel Deze Pagina