Slijm voor nod, graag adviezen aub

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Flying, 7 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wij zijn al een tijdje bezig met zwanger worden. Ik hoop zo dat het gaat lukken binnen een jaar, anders worden we doorverwezen.

Nou zit ik met het volgende over 3 dagen is mijn nod dag, de 10e dus.
    Paar dagen geleden had ik heel veel afscheiding, maar heel waterig. Ik schrok er wel van leek een plasje van een seconde ofzo.
    Nu is dit wel opgehouden maar is de afscheiding wat dikker geworden.
    Heb witte rekbare slijm, als ik zeg maar eraan voel dan is ie ook heel rekbaar. Sorry voor de vieze details. Verder heb ik ook helemaal geen pijnlijke borsten of andere symptonen.. Enige wat ik deze week had was lichte menstruatie gevoel, soms voelde ik m links bij m'n baarmoeder staken en soms rechts.

Sorry voor m'n lange verhaal, maar is er een mogelijk dat ik zwanger ben?

Ik hoop t gewoon zo erg en anders hopen op de volgende ronde

2. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Niemand?

3. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Ik heb precies hetzelfde. Nooit eerder gehad eigenlijk dus weet er ook geen raad mee.

4. Vlinder1993

Vlinder1993 Actief lid

2 mei 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook ongeveer dezelfde symptomen.
    Had vorige week een aantal dagen heel veel waterige afscheiding, gisteren ook rekbare slijm, alleen vandaag nog niets kunnen ontdekken.
    Verder inderdaad steken soms links, soms rechts, weet niet zo goed wat ik daar van denken moet.

Hoop zo dat het deze keer raak is, weet er nu echt niet zo goed raad mee.

5. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ik had dit ook deze maand maar tot nu toe negatief zwangerschapstest

6. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Hier dus ook, hopelijk testen we positief

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dat dikke, rekbare slijm geeft aan dat de eisprong eraan zit te komen.

8. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Ik dus ook. Ik hoop ook echt zo dat het voor ons raak. Hoeveel rondes heb je al gehad?

9. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Hopelijk test je snel positief!!

10. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Dat lijkt me vreemd dan? Ik moet nog ongesteld worden

11. Vlinder1993

Vlinder1993 Actief lid

2 mei 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik heb is niet dat dikke, rekbare slijm zoals rond mijn eisprong.
    Die had ik ongeveer 2 weken geleden.

12. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Bij mij is het echt onvoorspelbaar... Ik kamp al jaren met afscheiding overschot ;)
    Soms wel 2x per dag nieuwe string aan omdat het er gewoon uit loopt (sorry voor details). Nu ben ik sinds vorige maand gestopt met de pil en sinds 2 weken steeds krampen.
    Het valt me op dat na de krampen ik veel slijm verlies. Soms rekbaar, dan dun, beetje gelig of weer plakkerig.
    Kan er geen pijl meer op trekken ;)

13. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Aaah dat is vervelend. Ik zou het dan vragen aan de huisarts, omdat je veel slijmverlies hebt of dat wel oke is. Lijkt me wel vervelend, vind dit al heel irritant. Misschien was het toen wel je eisprong nadat je gestopt bent met de pil?

14. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Tis idd erg vervelend maar ben er al toen ik jonger was geweest bij de ha. Hij zei dat het niks ernstigs was maar dat het gewoon hormonen zijn. Ben al meerdere keren gecheckt dit jaar en vorig jaar met uitstrijkjes en dat is gelukkig na me hpv virus 2 jaar geleden allemaal goed :)
    Ik zou niet weten wanneer mijn eisprong moet zijn aangezien ik 11 april de laatste pil heb geslikt. Die ontrekkeingsbloeding was al minder dan normaal dus wacht nu op me gewone menstruatie. Ik ben na meerdere keren stoppen met pil zowel met prikpil meteen regelmatig geweest dus ben benieuwd.
    Ik heb het nu al 2 weken, krampen en meer vloed dus ik sta echt met een ? :p
    We hebben het wel vlak na stoppen en vorige week onveilig gedaan maar dat zal toch niet nu meteen al effect hebben?

15. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Aaaah fijn om te horen dat er eigenlijk niks aan de hand is. En inderdaad het kan gewoon, je hormonen zorgen voor meer afscheiding. Maar dat is geen ramp toch probeer een inlegkruisje? Misschien fijner voor jou. Heb jj nu ook m'n onderbroekje snel vies zo irritant. Maar ik denk dan dat je wel je eisprong hebt gehad als je bent gestopt op de 11e. En het kan wel meteen effect hebben je weet maar nooit?
    Hoor zo vaak dat mensen meteen zwanger worden na het stoppen van de pil. Helaas ben ik niet z'n geval haha, ik hoop echt dat het raak is deze keer. Maar goed ik betwijfel het anders weer een teleurstelling.

16. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Ik hou enorm van een string en die inleggers blijven altijd tussen me kont plakken hahhahaha!! Vandaar dat ik liever een schone aandoe :p
    Het kan idd meteen raak zijn, ken ook en hoorde van meerde waarbij het meteen gelukt was. Ik ben er niet mee bezig, we wilden wachten tot na de zomer maar omdat ik net van de pil af was dacht ik ach dat zal toch niet...
    Nadat we onveilig hadden gedaan kreeg ik die krampen en meer vloed dus ik begin nu toch wel te twijfelen haha, steeds een menstruatie achtige kramp en dan vloed...
    Als het nu komt is het hartstikke welkom!
    Ik reken er niet op anders kan ik mezelf erg gek maken haha, mijn gevoel zei al dat het niet lang meer zou gaan duren en dat was ook met de vorige x en toen was ik met 2 maanden zwanger :p
    Hoop ook dat het raak is meid!! Hoelang ben je al gestopt nu met pil?

17. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Haha nee dan snap ik het helemaal in inlegkruisje en string zit inderdaad niet lekker hahaha beter niet. Aaaah snap ik wel fijn dat je er niet mee bezig bent en ook volhoudt hahaha. Dat is wel fijn binnen 2 maanden, heerlijk. Ik hoop weer voor je dat het zo snel raak is minder stress! Ik ben al 8 maanden gestopt, nog geen teken van leven.. Ik blijf dan maar gewoon stressen wordt een beetje gek van eigenlijk, ik kan het ook niet loslaten eigenlijk.. Ik moet dat wel doen, zo maak ik mezelf eigenlijk gek en denk ik dat het niet gaat lukken. We gaan voor onze eerste..

18. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Ja kan me voorstellen dat je het niet los kan laten! Tis een grote stap in het leven en als get dan op zich laat wachten geeft alleen maar stress...
    Ik ben de 1ste x in een wip zwanger geworden en 2x na 2 maanden. Ik kreeg van het ziekenhuis te horen dat mijn kans op kinderen een wonder moest zijn...
    Haha ik bewijs de wetenschap wat anders!

Ik heb er nooit eigenlijk bij stil gestaan en het kwam vanzelf... Hoop ook dat het snel bij jullie lukt meid, je krijgt er zoiers moois voor terug!!

19. Flying

Flying Actief lid

15 feb 2014
    156
    0
    0
    Jaaa vandaar, ik wil er wel minder mee bezig zijn maar het lukt niet bepaald.
    Aaah dat is zeker fijn dat het zo gemakkelijk is gegaan. Waarom een wonder dan? Was er iets aan de hand?

20. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Amsterdam
    Ik ben chronisch nierpatient alhoewel de ziekte onder controle is en ik nu geen medicijnen slik. Het is de zeldzaamste nierziekte die er is en het is chronisch omdat ik ieder moment nierfalen kan krijgen en ze niets kunnen zeggen over erfelijkheid of genetisch bepaald.
    Dat ik klein was wisten ze nog niet veel (nu ook niet veel meer omdat het zeldzaam is) en probeerde ze het met chemo om te keren maar dat werkte na 2x niet, ze hebben radioactiviteit in me gespoten ivm met biopten en heb ruim 10/11 jaar prednison geslikt, vloeddrukverlagers enz enz.
    Dus door alle medicijnen, chemo's en noem maar op schatte ze mijn kinderkans op klein tot nihil.
    Dat ik zwanger was van de eerste werd ik zoals altijd weer een medisch wonder genoemd hihi :D

Deel Deze Pagina