Nou dames ik heb het even opgezocht: Als een man klaarkomt dan komt het er toch met een snelheid van ongeveer 45 km/u uit. Wij wonen in een 30 km zone...dus eigenlijk is het een snelheidsovertreding!
zaad van een jongetje leeft minder lang dan dat van een meisje, dat weet ik wel, maar volgens mij moet je er inderdaad gewoon wel lol in blijven houden en geen 'moetje' worden...
Hi Ukkepukje Maak je geen zorgen over standtjes, het maakt niet uit.. zelfs de pil, kan dat soms niet voorkomen . Wat voor je voorbestemd is , zou ket uitkomen. Ik ben namelijk zwanger geraakt door de pil heen... En we hebben mistaal in die standtje dat gedaan groetjes ! sima
Ik lig in een stuip hier. Ook ik woon in een 30km zone, dus overtredingen alom. Volgens mij was het recht toe recht aan toch de meeste kans, en dan ook nog met je benen omhoog minimaal een half uur. Nee daar pas ik voor. Ik doe het wel op mijn manier. Lees onze manier. Het moet wel een beetje leuk blijven.
Zo'n snelheidsovertreding heb ik geen moeite mee Heb dan nog nooit zo'n welkome boete gehad Nou ja boete