Hallo allemaal, Nieuw hier dus weet nog niet helemaal hoe het werkt. Maar moet mijn onzekerheid even kwijt. 6jr geleden door de pil heen zwanger geworden van een tweeling. Nu sinds 3 maanden spiraal eruit. 2 weken terug positieve ov test en sinds vorige week zo ongeveer alle klachten. Vandaag moet mijn menstruatie beginnen en die voel ik altijd wel aankomen maar nu niks. Getest maar negatief. Ben zo misselijk, bij eten koken ga ik al bijna over mijn nek. Pijn onderin mijn rug, en mijn borsten pppff. Het liefst test ik elk uur haha wordt een beetje gek van mezelf.
Naar is dat als je zoveel klachten hebt maar niet positief test... Heb je met ochtendurine getest en weet je zeker dat je nod vandaag is? Het kan ook zomaar zo zijn dat je er een paar dagen naast zit. Ik hoop dat je het goed voelt en je snel positief zal testen succes!
Weet het niet zeker. Heb een hele onregelmatige cyclus 25-28 dagen. Met ochtendurine getest ja Maar wordt wel na elke pos ovulatietest na 11 dagen ongesteld. Zit nu op dag 14 na mijn ov test. En voel mijn menstruatie eigenlijk altijd wel aankomen paar dagen vtv maar nu nog niks ... Morgen maar weer testen, wordt vervolgd hihi
Ik zou dan overmorgen testen en niet morgen. Hcg verdubbel niet in 24 uur dus de kans dat je morgen een streepje hebt is kleiner dan donderdag. Kan zijn dat je wat langzamer hcg aanmaakt en dat je daarom nog niks ziet. Nog even volhouden