Afgelopen 3 dagen ovulatie testen gedaan maar heb nu 2 dagen knal testen. Laatste test is 5 min geleden genomen. Wanneer zou ik nu de eisprong hebben of hebben gehad?
Ik zou in eerste instantie zeggen de tweede van boven, maar die van vanavond knalt nog iets meer. Ik zou nu dus van de laatste uit gaan en het vandaag en morgen en misschien over morgen nog even gezellig hebben Offffffff (dit heb ik in feb gehad) Ook 3 knaltesten en toen bleek ik zwanger helaas werd dit een miskraam. Wel een echte menstruatie gehad de laatste keer?
Ja laatste keer 10-5 ongesteld geweest maar heb wisselende cyclus door miskraam. Vorige cyclus 39 dagen en zoals het er nu uit ziet cyclus van 28 dagen. Maar de test van vanavond knalt er echt van af en voel nu ook steken maar voelde gister ook wat steken gister en vanmiddag geklust. Heeft het dan nog nut om het morgen gezellig te maken?
Jazeker heeft dat zin. Als je ovulatietest nu knalt betekend het dat je je eisprong binnen 24 en 48 uur is. Ik zou dus morgen nog een keer klussen