Mijn toeschietreflex is erg slecht als mijn meisje al bij me gedronken heeft bijvoorbeeld: we zitten nu in een 4 maanden dip en ze drinkt weg slecht nu kolf ik na de voeding nog wat na en mijn borsten voelen dan nog héél vol maar er komt bijna niets meer uit dan, als ik op mijn werk kolf ipv haar live te voeden dan krijg ik wel snel een toeschietreflex binnen een paar seconden. Uk gebruik al een neusspray en een warme pittenzak maar t lijkt niet te werken! Leg ik mijn dochter dan weer aan dan begind de melk wel weer snel te stromen! Ook kolf ik op mijn werk maar een hele kleine hoeveelheid maar 70cc per keer terwijl mijn dochter 120 drinkt. Met livevoeden heb ik meer dan genoeg voor haar. Waarom kolf ik dan niet meer? Ik kolf s avonds en s nachts ( maar hou dat niet vol) extra om genoeg te hebben maar ook dat leverd te weinig op. Heeft dit allemaal met het slecjte toeschietreflex te maken?
Ik heb zelf niet bijgekolfd tijdens de 4 maanden dip. Hij ging het zelf snachts wel inhalen. Ik begrijp dat je na de voeding nog kolft omdat je borsten vol voelen ? Je borsten ineens voller voelen komt ook omdat door de 4 maanden dip de productie veranderd. Niet perse minder melk hoor. Dat stabiliseerd vaak wel weer. Hoevaak drinkt ze nu ?
Ik kolf vooral na omdat ik op.mijn werk maar 70 kolf en 120 nodig heb, en omdat ze nu wat slechter drinkt dacht ik dan kolf ik mooi dan kan ik dat weer gebruiken voor het kdv. Ze drinkt nu ongeveer iedere 3 uur. Zit op 7/8 voedingen. Dit deed ze voorheen ook maar toen dronk ze makkelijk een half uur nuis het met 10 minuutjes bekeken. En mijn borsten voelen dan gewoon nog vol! En als ik dus na de voeding kolf komt er niets uit.